|

ساعت بازی پرسپولیس - فولاد

پرسپولیس جمعه 9 شهریور باید برابر تیم تحت هدایت یحیی قرار گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

از چارچوب هفته سوم لیگ برتر، پرسپولیس در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان فولاد خوزستان است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فوتبالی؛ دیداری که با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تیم اهوازی از جذابیت‌های زیادی برخوردار خواهد بود چرا که یحیی برای اولین بار بعد از جدایی از پرسپولیس، باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

پرسپولیس اما در این مسابقه به نوعی محکوم به برد است. قرمزهای پایتخت از دو دیدار گذشته خود فقط ۲ امتیاز دشت کرده‌اند و برای اینکه بدون برد به تعطیلات فیفادی نروند و درگیر حواشی نشوند، به سه امتیاز این مسابقه حساس احتیاج مبرمی دارند و خوان گاریدو به خوبی می‌داند عدم شکست دادن یحیی گل‌محمدی برای وی چقدر می‌تواند دردسرزا باشد.

در سمت مقابل فولاد اما شرایط بدی ندارد. تیم خوزستانی با کسب یک برد و یک تساوی از دو بازی گذشته خود به میهمانی پرسپولیس خواهد رفت و انگیزه زیادی برای گرفتن امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی دارد. نکته قابل ذکر اینکه فولاد تنها تیمی است که در دو بازی گذشته خود گلی دریافت نکرده و باید منتظر ماند و دید پرسپولیسی‌ها موفق به باز کردن قفل دروازه اوکتیر یوسوپوف خواهند شد یا نه.

پرسپولیس در بازیهای اخیر مقابل فولاد عملکرد خوبی داشته است. قرمزهای تهرانی هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته مقابل فولاد را برنده شدند و آخرین باخت خانگی پرسپولیس برابر فولاد به ۱۰ سال گذشته برمی‌گردد و باید دید این طلسم میزبانی در خارج از تهران هم پا بر جا خواهد ماند یا نه.

آمار یحیی جلوی پرسپولیس: با اینکه این مسابقه اولین رویارویی یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس پس از جدایی اخیر است اما گل‌محمدی ۱۶ مرتبه سابقه تقابل با تیم محبوب خود را دارد که توانسته ۷ بار سرمربی برنده میدان باشد و البته ۷ بار هم شکست خورده و باید دید در هفدهمین تقابل چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد و یحیی در برابر گاریدو، جانشین دستیار برزیلی‌اش، چه خواهد کرد.

چهره ویژه: علی نعمتی، مدافعی که فصل گذشته در پرسپولیس توپ می‌زد و این فصل راهی اهواز شده تا دوباره با سرمربی سابق خود کار کند و باید دید عملکرد وی در بازی فردا مقابل همبازیان سابقش به چه شکل خواهد بود.

نتیجه هفته گذشته: پرسپولیس در تبریز به تساوی یک بر یک مقابل تراکتور رسید و فولاد در اهواز مقابل مس رفسنجان با تساوی بدون گل متوقف شد.

وضعیت در جدول: پرسپولیس با ۲ امتیاز هشتم است و فولاد با ۴ امتیاز در رده پنجم جای دارد.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس - فولاد

جمعه ۹ شهریور ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

تیم داوری: پیام حیدری، فرهاد فرهاد پور، دانیال باشنده، محمدرضا تارخ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها