|

درخواست عجیب منتظر محمد همه را شگفت زده کرد

منتظر محمد که سال قبل با استقلال قرارداد سه ساله بست و به طور قرضی راهی مس رفسنجان شد، در لیست خروج استقلال قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

هافبک عراقی ۲۳ ساله مورد توجه چند تیم لیگ برتری داخل ایران قرار گرفته و مذاکراتی را هم با آنها داشته است. دو باشگاه آلومینیوم اراک و مس رفسنجان مشتریان جدی منتظر هستند اما هنوز توافقی صورت نگرفته است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از صدآنلاین؛ در این خصوص گفته می‌شود منتظر محمد و مدیربرنامه‌هایش در مذاکراتی که با تیم‌های خواهان این بازیکن داشته‌اند رقم بالایی را پیشنهاد کردند. در شرایطی که سال گذشته رقم قرارداد منتظر محمد به صورت ریالی و حدود ۷ میلیارد تومان با مس رفسنجان بوده، حالاشنیده می‌شود که این بازیکن عراقی مبلغی در حدود ۳۰۰ هزار دلار از تیم‌های خواهان خود طلب کرده است.

با توجه به نرخ روز ارز در ایران مبلغ درخواستی منتظر محمد نزدیک به ۱۸ میلیارد تومان می‌شود که باشگاه‌های خواهان او را از عقد قرارداد فعلا منصرف کرده است.

در روزهای آینده اگر منتظر از خواسته‌های مالی خود عقب بکشد، احتمالا شاهد پیوستن او به یک تیم ایرانی خواهیم بود اما اگر این اتفاق رخ ندهد، بعید است در فصل جدید او را در لیگ ایران ببینیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها