|

ساعت دقیق بازی پرسپولیس و تراکتور پنج شنبه 1 شهریور / ترکیب احتمالی

تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ فردا (پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۱) در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور، مهم‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. در سوشیال مدیا خیلی ها تیم تراکتور را شعبه دوم پرسپولیس میدانند این دو تیم در حالی به مصاف هم میروند که بسیاری از ستاره های گذشته پرسپولیس در تراکتور هستند و بدون شک فردا شاهد یکی از حساس ترین و مهم ترین بازی هی هفته دوم هستیم.

 به گزارش «شایانیوز» به نقل از شهرآرا نیوز؛ ​ در 10 دیدار سابق این دو تیم پرسپولیس هشت بار و تراکتور دوبار پیروز  میدان بوده و آخرین تساوی این دو تیم به ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ باز می‌گردد جایی که در تبریز دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۴۵ فردا (پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۱) در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند. 

باشگاه تراکتور تبریز در فاصله یک روز مانده به این بازی با انتشار پوستری که چهره مهدی ترابی روی آن نقش بسته بود بار دیگر بازار رقابت با مدافع عنوان قهرمانی را داغ کرد.
5130368

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با تراکتورسازی

الکسیس گندوز، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، ایوب العملود، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و عیسی آل کثیر

همچنین امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس هم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل تراکتور بازی کند تا حساسیت هواداران تراکتور نسبت به رفتارهای او در رویارویی‌های قبلی نیز از بین برود.

البته پرسپولیس سرانجام در سمت چپ خط دفاع بازیکن خرید و شخص مورد نظر کسی نبود جز میلاد محمدی. بازیکن پیشین تیم آدانا دمیراسپور ترکیه به طور ناگهانی با این تیم همکاری‌اش قطع شد و به صورت شبانه با قراردادی 2 ساله به جمع سرخ‌پوشان تهرانی اضافه شد.

مشخص نیست میلاد خیلی سریع به ترکیب اصلی تیم گاریدو راه پیدا می‌کند و جانشین وحید امیری می‌شود یا خیر، اما احتمال بازی کردنش، ولو برای چند دقیقه کم نخواهد بود. میلاد پس از هشت سال به فوتبال ایران بازگشته و بعید نیست مقابل تراکتور اولین بازی خود برای تیم محبوبش را به انجام برساند.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی برای بازی با پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی، امیرحسین حسین زاده، رحمان جعفری و تومیسلاو اشترکال

تکلیف دعوی بیرانود با پرسپولیس در بازی با تراکتور 

رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در باره دعوای بیرانود و پرسپولیس در بازی فردا افزوده:  آیا بخاطر شروع مسابقات باید هر تصمیمی در این پرونده بگیریم؟ باید عادلانه و طبق مقررات تصمیم بگیریم. شاید نظر ما مورد اقبال شخص یا افرادی نباشد و ممکن است عده‌ای نپسندند. بالاتر از کمیته تعیین وضعیت، استیناف هم هست که رسیدگی خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها