|

نکونام و کادر فنی استقلال چقدر خرافاتی هستند؟

افشاگری عجیب آتیلا حجازی علیه نکونام و دستیارانش؛ کادر فنی استقلال خیلی خرافاتی بود!

لینک کوتاه کپی شد

پسر زنده یاد حجازی که قرار بود سرپرست استقلال شود و در نهایت گفته شد که مجوز کار ندارد و به سرپرستی استقلال نرسید، با گلایه های فراوان، درباره کادر فنی استقلال افشاگری های عجیبی انجام داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، اواخر فصل گذشته و بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس و برکناری ناگهانی علی خطیر از مدیرعاملی استقلال، نصرالله خواجه‌گیری سرپرست استقلال هم به نشانه اعتراض به برکناری خطیر استعفا کرد. قبل از خواجه گیری، علی سامره ستاره سابق استقلال و تیم ملی هم که نقش ویژه ای در درست شدن کار جواد نکونام برای سرمربی شدن در استقلال داشت، به نیم فصل نرسیده،با او به مشکل خورد و جدا شد.

پس از برکناری خطیر و سرپرستی فرشید سمیعی در باشگاه استقلال، سرپرست جدید باشگاه، آتیلا حجازی فرزند زنده یاد ناصر حجازی اسطوره این باشگاه را به دفتر خیابان عطار برد و او را در فضای مجازی به عنوان سرپرست جدید معرفی کرد اما ظاهرا مجوز فعالیت آتیلا حجازی صادر نشد و او هیچ گاه در رسانه های رسمی باشگاه استقلال، به عنوان سرپرست استقلال معرفی نشد. البته حجازی روی سکوها می رفت و در اردوها حضور داشت و حتی مقابل باشگاه مصاحبه می کرد اما به صورت رسمی سرپرست استقلال نشد.

استقلال تا پایان فصل بدون سرپرست ماند و کیانوش رحمتی یکی از دستیاران جواد نکونام در 5 بازی آخر فصل، وظایف سرپرستی را انجام داد. در فاصله بین دو دوره لیگ برتر هم ظاهرا تلاش‌هایی توسط خود آتیلا و دوستانش برای حل مشکل حجازی انجام شد اما در نهایت ایمان عالمی به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال معرفی شد.

این اتفاقات باعث شد آتیلا حجازی ناراحت شود. او احساس می‌کند در این ماجرا از نام و حسن شهرت خودش و پدرش سوءاستفاده شده تا فشار روی کادر فنی تیم پس از برکناری علی خطیر و البته قهرمان نشدن استقلال و از دست رفتن سه جام در فصل گذشته کمتر شود. در این مدت شایعاتی هم مطرح شد که باعث شد آتیلا به شدت دلخور شود. او اما اخیرا مصاحبه‌ای تصویری با سایت روزنامه خبر ورزشی انجام داد که در بخشی از آن حرف‌های تکان دهنده‌ای زده است. آتیلا مدعی شده کادر فنی استقلال به شدت خرافاتی بوده است.

او در بخشی از این گفت‌وگوی ویدیویی گفته است: «متاسفانه اتفاقاتی رخ داد. حتی جلسات پیش از بازی به من می‌گفتند برو، بعد یک بازی می‌گفتند نرو. بازی با نساجی که نتیجه مساوی شد، بازی بعد گفتند نه خود تو باید جلسه پیش از بازی را بروی. به هر حال خرافات و این داستان‌ها بود. بازی با ذوب آهن و فولاد که من رفته بودم پیروز شدیم، جلسه پیش از بازی نساجی را نبودم و بازی مساوی شد، گفتند آقای حجازی باید جلسه قبل از بازی را برود. اعتقاد به خرافات زیاد بود. می‌گفتند من جلسه را می‌رفتم می‌بردند و بازی با نساجی که نرفتم، نبردند، گفتند پس حجازی برود.»

حجازی در پاسخ به این سوال که این حرف‌ها و این خرافات از جانب چه کسی بود اسمی از کسی نبرد و فقط گفت: «دیگر همه می‌دانند این را!» اما وقتی مجری از آتیلا پرسید : «یعنی از سمت کادر فنی؟» آتیلا تایید کرد و گفت: «بله!»

آتیلا تایید کرد که از اسم و محبوبیت زنده یاد ناصر حجازی و حضور خودش در استقلال سوءاستفاده شده است: «میان صحبت شما بگویم، شما می‌توانید کامنت‌ها را بخوانید، اصلا نیاز به گفتن من نیست. کامنت‌ها ۹۸ به ۲ بود. همه چیز خیلی مشخص است. یک بازی خنده داری راه انداختند. من ضرر نکردم، من عاشق استقلال هستم، رابطه هوادار با من خوب است، نمی‌توانستند این چیزها را ببینند.»

البته همان زمان که قرار بود،  او سرپرست شود، به آتیلاحجازی هشدارهایی از سمت دوستان دور و نزدیکش داده شده بود که به استقلال نرود و با سمیعی و نکونام همکاری نکند که وسوسه سرپرستی استقلال اجازه نداد او به صحبتهای دوستانش گوش کند و در نهایت رفت و به اینجا رسید که آتیلا هم از دست نکونام و سمیعی گلایه مند است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها