|

جواد نکونام کار منتظر محمد را یکسره کرد!

در آستانه اولین دیدار استقلال در لیگ برتر بیست و چهارم در این باشگاه بر سر ماندن منتظر محمد یک اختلاف بزرگ به وجود آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

روز جمعه اولین بازی استقلال در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در قزوین و مقابل تیم شمس آذر برگزار خواهد شد اما این تیم هنوز لیست همه بازیکنان و قراردادهای آنها را در سازمان لیگ ثبت نکرده است و گویا این کار فردا انجام خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ یکی از دلایل این تاخیر عجیب، مشخص نبودن نفرات لیست استقلال در فصل جدید است. استقلال در حال حاضر 9 بازیکن خارجی دارد که باید 3 نفر از آنها را از لیست خارج کند. اما مساله این است که بین جواد نکونام و مدیران باشگاه توافقی بر سر این نفرات وجود ندارد!

پیش از این گفته می‌شد منتظر محمد، ودران کیوسفسکی و کوین یامگا 3 بازیکنی هستند که نکونام قصد دارد آنها را از لیست تیم کنار بگذارد تا جا برای خریدهای جدید تیم از جمله گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ باز شود.

اما ساعتی پیش اتفاق عجیبی افتاده است. ظاهرا منتظر محمد بازیکن عراقی به همراه مدیر برنامه‌هایش به باشگاه استقلال رفته تا تکلیف خودش را روشن کند. منتظر فصل گذشته با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست. او فصل گذشته را به صورت قرضی در مس رفسنجان سپری کرد اما حالا قرارداد قرضی او با مس تمام شده است و دو فصل دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده است.

منتظر محمد ساعتی پیش به باشگاه استقلال رفت و در باشگاه استقلال با فرشید سمیعی صحبت کرد. در حالی که تا ساعتی پیش گفته می‌شد نکونام منتظر را نمی‌خواهد اما نکونام در تمرین امروز به این بازیکن عراقی به او گفته است: «من تو را می‌خواهم!»

این برای اولین بار است که این مساله مطرح شده است. نکونام به منتظر گفته است که او را می‌خواهد. اما داستان این است که هلدینگ و باشگاه می‌خواهد او را کنار بگذارد تا آلمدین زیلیکیچ در تیم بماند و زیلیکیچ همان بازیکنی است که همزمان با ودران کیوسفکی به استقلال پیوست. هلدینگ چون وینگر بوسنیایی را گرفته است، می خواهد او را نگه دارد.

آن هم در زمانی که به قول فرشید سمیعی تکلیف ماندن نکونام و سید حسین حسینی در استقلال معلوم نبود و برخی افراد وابسته به هلدینگ خلیج فارس این دو بوسنیایی را خریدند!

نکونام از همان ابتدا هم مخالف پیوستن این دو بازیکن در استقلال بود اما اعتراضش را بروز نمی‌داد. او به صراحت زیلیکیچ را نمی‌خواست اما پس از صحبت با احمد شهریاری قرار شد او در بازی آخر استقلال در اردوی ترکیه محک بیشتری بخورد. از قضا زیلیکیچ یک گل زد و به این ترتیب قرار شد در تیم بماند!

حالا اما مشخص شده است که نکونام باز هم تمایلی به حفظ زیلیکیچ ندارد و آن طور که به منتظر محمد اعلام کرده است این بازیکن عراقی را می‌خواهد. در این میان اما مدیران هلدینگ او  را نمی خواهند و در این میان فرشید سمیعی سکوت کرده است. البته به نظر او هم در موقعیتی است که خواستار حفظ زیلیکیچ و حذف منتظر محمد است!

حالا و در آستانه اولین بازی استقلال در فصل جدید این اختلاف عجیب و باورنکردنی بین سرمربی و مدیران باشگاه استقلال به وجود آمده است و باعث تاخیر در اعلام فهرست نهایی بازیکنان استقلال در این فصل و عدم ثبت قراردادهای بازیکنان در سازمان لیگ شده است. 

این اختلاف نظر البته مدت‌هاست وجود دارد اما نکونام و مدیران باشگاه آنقدر برای حل آن دست‌دست کردند تا بالاخره ساعتی پیش ناچار شدند با آن روبرو شوند. حالا باید دید این اختلاف نظر چطور حل خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها