|

گاریدو هواداران پرسپولیس را سورپرایز می کند؟

پرسپولیس با ترکیبی متفاوت به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

تیم پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر بیست و چهارم از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه خانگی آلومینیوم اراک میزبان ذوب آهن خواهد بود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از حیات؛ پرسپولیس امروز مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فرد و علیرضا بیرانوند را در آستانه جدایی دارد. حرف از رفتن عبدالکریم حسن هم بود که رسما تکذیب شد و بازیکن قطری اعلام کرد که یک بازیکن حرفه ای است و به قرارداد خود پایبند است.

سرخپوشان در حالی همچنان در بازار نقل و انتقالات به شدت فعال و به دنبال جاهای خالی است که گاریدو باید این روزها ترکیب تیمش برای بازی با ذوب‌آهن را آماده کرده باشد.

شاید هواداران پرسپولیس دوست ندارند قبول کنند که باید ترکیب احتمالی اولین بازی تیمشان را با بازیکنان فعلی بچینند اما این واقعیت است و چیدن ترکیب احتمالی با بازیکنان البته مشخص می‌کند که شاید شرایط قهرمان فصل گذشته در آن حد که برخی هواداران این تیم تصور می‌کنند، بد نیست و با رسیدن مصدومان شرایط بهتر هم خواهد شد.

در بازی اول که گزینه‌ای به غیر از گندوز را درون دروازه نمی‌توان متصور شد. در فاز دفاعی فقط دروازه نیست که با تغییر اساسی مواجه شده است. یک خط دفاعی کاملا متفاوت با آنچه در نیم‌فصل دوم دیده شده بود.

الملعود سورپرایز این خط در دفاع راست است و دفاع چپ را هم با حضور امیری با سابقه بازی در این پست باز هم می‌توان سورپرایز دانست. در دفاع میانی گاریدو 4 مدافع مختلف دارد اما این احتمال وجود دارد که از مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی استفاده نکند و زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و فرشاد فرجی را به میدان بفرستد.

مسعود ریگی و سروش رفیعی زوج خوش‌یمن قهرمانی فصل گذشته هستند. به آنها باید یک بازیکن جوان باکیفیت یعنی یاسین سلمانی را هم اضافه کرد. عالیشاه به بازی اول نخواهد رسید اما در مورد اورونوف مشخص نیست که در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت یا نه و اگر نرسد، می‌توان فرشاد احمدزاده را جانشین او دانست.

بعد از مدت‌ها دست پرسپولیس در اولین بازی در خط حمله پر است. علی علیپور و عیسی آل‌ کثیر هر دو یا یکی از آنها در این بازی به میدان خواهند رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل ذوب آهن:

الکسیس گندوز، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب العملود، وحید امیری، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، فرشاد احمدزاده، عیسی آل کثیر و علی علیپور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها