|

تغییرات در خط دفاعی استقلال

استقلال عملکرد خوبی در نقل و انتقلات داشته و مدیران تیم توانسته اند خواسته های نکونام را برآورده و با بازیکنان مد‌نظر او قرارداد امضا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از بازیکنانی که در ابتدای پنجره‌ی نقل و انتقالاتی به استقلال پیوست، سامان فلاح بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مدافع قد بلند فصل گذشته‌ گل‌گهر به جمع شاگردان نکونام اضافه شد تا دست این مربی را برای انتخاب دفاع وسط باز بگذارد. بعد از خط کشیدن بر روی اسم محمدحسین مرادمند به عنوان بازیکنی که باید تیم را ترک کند، حالا نکونام باید از میان آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی و سامان فلاح دو نفر را به عنوان مهره‌های ثابت دفاعی خود بکار گیرد.

استقلال نسخه لیگ بیست و سوم با سه مدافع مرکزی بازی می‌کرد و از این رو به تمام عناصر دفاعی تیم به تناوب بازی می‌رسید ولی استقلال نسخه لیگ بیست و چهارم به احتمال خیلی زیاد با آرایش دفاع چهار نفره پا به میدان خواهد گذاشت و فقط دو نفر از بین چهار نفر باید توسط نکونام نتخاب شوند. گرچه با‌توجه به حضور استقلال در سه جام و تعداد بازی‌های زیاد، به هر کدام از این چهار مدافع بصورت منظم بازی خواهد رسید.

با‌توجه به بازی‌های تدارکاتی برگزار شده، می‌توان حضور آرمین سهرابیان را به عنوان گزینه اول نکونام در ترکیب اصلی، قطعی دانست و باید دید که کدام یک از سه مدافع دیگر آبی پوشان در کنار او بازی خواهد کرد. شانس سامان فلاح برای بازی کردن بیشتر از سایرین است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها