|

دو ستاره به منچستریونایتد پیوستند

ماتیاس دلیخت در انتقالی به ارزش 50 میلیون یورو از بایرن مونیخ راهی منچستر خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

منچستریونایتد برای خرید ماتیاس دلیخت با بایرن مونیخ به توافق رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این انتقال با 45 میلیون یورو + 5 میلیون یورو پاداش انجام خواهد شد. دلیخت با شیاطین سرخ نیز به توافق بر سر قراردادی 5 + 1 ساله رسیده و او تا ساعاتی دیگر در تست‌های پزشکی شرکت خواهد کرد.

پس از توافق منچستریونایتد با بایرن مونیخ بر سر انتقال 50 میلیون یورویی ماتیاس دلیخت، دو باشگاه در معامله‌ای جداگانه بر سر انتقال نصیر مزراوی به انگلستان نیز به توافق رسیدند.

در واقع شیاطین سرخ با 15 میلیون یورو + 5 میلیون یورو پاداش توانستند باوارایی‌ها را راضی کنند و اکنون برای نهایی شدن این انتقال فقط جدایی آرون ون بیساکا نیاز است. فابریتزیو رونانو نیز گزارش داد ون بیساکا روز یکشنبه در تست پزشکی وست هم شرکت خواهد کرد تا سپس در انتقالی 15 میلیون پوندی‌ به جمع چکش ملحق شود. مزراوی که در آژاکس با اریک تن هاخ سابقه کار دارد، در تابستان 2022 به صورت آزاد از این باشگاه هلندی راهی بایرن مونیخ شد. این مدافع راست 26 ساله 55 بار برای باشگاه آلمانی بازی کرد و آمار 1 گل و 8 پاس گل را به ثبت رساند. مزراوی 28 بار نیز برای تیم ملی مراکش عمدتا به‌عنوان فولبک چپ (به دلیل حضور اشرف حکیمی در سمت راست) بازی کرده‌است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها