|

ترکیب کامل استقلال در لیگ بیست و چهارم

استقلال تزکیب کاملی در اختیار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

آبی‌پوشان تهرانی در تابستان نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشته اند و در پست‌های مختلف موفق به جذب بازیکنان خوب و باکیفیتی شده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حالا مهم ترین سوال این است ترکیب استقلال برای لیگ بیست و چهارم به چه شکلی خواهد بود؟

  • دروازه بان

سیدحسین حسینی انتخاب اول جواد نکونام برای این پست است و او مثل فصول گذشته، شماره یک آبی‌ها خواهد بود.

  • خط دفاع

در پست دفاع راست رامین رضاییان بازی خواهد کرد و به نظر می‌رسد آرمین سهرابیان و سامان فلاح زوج خط دفاع میانی این تیم را تشکیل می‌دهند. درباره دفاع چپ استقلال ابهامات زیاد است ولی احتمالا جواد نکونام از ابوالفضل جلالی استفاده کند.

  • خط میانی

یک خط میانی جذاب در اختیار جواد نکونام است. حضور روزبه چشمی در پست هافبک دفاعی قطعی به نظر می‌رسد و کنار او اندونگ بازی خواهد کرد و پشت مهاجمان استقلال هم کاکوتا حضور خواهد داشت. البته طبیعی است کاکوتا و اندونگ باتوجه به دیر اضافه شدن، هفته‌های ابتدایی را از دست بدهند.

  • خط حمله

مهرداد محمدی و جلال الدین ماشاریپوف وینگرهای چپ و راست استقلال هستند و گوستاوو بلانکو در پیکان خط حمله برای آبی‌پوشان به میدان می‌رود.

<a data-cke-saved-href='/static/page/taxonomy/77542' href='/static/page/taxonomy/77542'>ترکیب احتمالی <a data-cke-saved-href='/static/page/taxonomy/1029' href='/static/page/taxonomy/1029'>استقلال</a></a> برای لیگ بیست و چهارم
ترکیب احتمالی استقلال برای لیگ بیست و چهارم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها