|

صحبت های اسطوره چلسی درباره خرید جدید استقلال

ادن هازارد استعداد و کیفیت کاکوتا را ستایش کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

گائل کاکوتا، هافبک سرشناس سابق چلسی ، سویا و لاتزیو که دو شب گذشته رسما به استقلال پیوست و دیشب به تهران آمد، از بزرگترین استعدادهای فوتبال جهان در اوایل دهه قبلی میلادی بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ ویدئویی از صحبت‌های چند سال پیش ادن هازارد در برنامه‌ای تحت عنوان "پادکست جان اوبی‌میکل" پخش شده است که در آن هازارد به‌وضوح از کیفیت و استعداد هم‌تیمی سابقش در چلسی یاد می‌کند و حتی وی را بزرگترین استعدادی که دیده‌است، معرفی می‌کند.

در مورد استعداد پرسیدی؟ من می‌خواهم به شما یک اسم بگویم و جان نیز او را می‌شناسد. تنها کسی که وقتی او را در تمرینات تیم‌های رده پایه فرانسه می‌دیدم میگفتم "واو"؛ منظورم گائل کاکوتاست. گائل کاکوتا با اختلاف با استعدادترین بود. استعداد واقعی، استعداد خالص.

معمولا من در هرتیمی بودم همه بازی‌ها را می‌بردیم. ۵-۰، ۶-۰ و هربازی بهترین بازیکن میدان می‌شدم اما وقتی جلوی او بازی می‌کردم، می‌باختم و او بهترین بازیکن زمین می‌شد.

او در ۱۶ سالگی به چلسی آمد. تصور کنید، در آن سن چه انتقال بزرگی برای یک نوجوان رقم خورده بود‌.

عکس از گائل کاکوتا خرید جدید استقلال در کنار بازیکنان مطرح چلسی گائل کاکوتا در کنار بازیکنان مشهور وقت چلسی از جمله ادن هازارد و کوین دی بروین و فرانک لمپارد

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها