|

سپاهان در خانه کامبک خورد!

باشگاه سپاهان 4 بر یک مغلوب شباب الاهلی امارات شد و از رفتن به لیگ نخبگان آسیا بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

طلایی پوشان دیار زاینده رود، شبی جهنمی را در مقابل دیدگاه هواداران خود و در نقش جهان پشت سر گذاشتند. آن‌ها در اولین دیدار مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا، میزبان شباب الاهلی اماراتی بودند که سردار آزمون را در ترکیب خود داشت. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ بازی اما مثل سایر بازی‌های چند وقت اخیر سپاهان در آسیا با گلزنی شاگردان مورایس آغاز شد اما در نهایت آن‌ها بازی یک بر صفر برده را، در پایان 120 دقیقه 4 بر یک باختند تا برای سومین بار متوالی از حریفان خود در آسیا، کامبک بخورند و بازی برده را ببازند! 

تا پیش از باخت امشب که با کامبک حریف با باخت سپاهانی‌ها به پایان رسید آن‌ها دو بازی قبلی خود را نیز به همین روش از دست داده بودند و بازنده از زمین بازی خارج شده بودند. آن‌ها فصل گذشته و در مصاف با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در هر دو بازی رفت و برگشت ابتدا یک بر صفر از حریف قدرتمند خود پیش افتادند اما در نهایت هر دو بازی را با نتیجه سه بر یک از دست دادند و مغلوب حریف خود شدند تا با احتساب باخت امشب‌شان در مقابل تیم اماراتی، در کامبک خوردن از حریفان آسیایی، هت تریک کرده باشند. هت تریکی که باعث شد یکی از هواداران سپاهان، به دلیل حمله قلبی و با آمبولانس از ورزشگاه خارج شود و به بیمارستان منتقل شود.  

سپاهان حالا با توجه به باخت امشبش، باید خود را آماده حضور در لیگ سطح 2 آسیا بکند تا در کنار تراکتور تبریز، دو نماینده ایران در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها