|

ساعت و تاریخ کشتی حسن یزدانی در المپیک 2024 پاریس+ رقیب جدی او کیست؟

حسن یزدانی باید از پنج شنبه ساعت 4 عصر به وقت تهران در رقابت های المپیک 2024 پاریس به روی تشک برود.

لینک کوتاه کپی شد

حسن یزدانی روز پنج شنبه 18 مرداد از ساعت 16 عصر به وقت تهران باید در مسابقات المپیک 2024 پاریس بر روی تشک برود.

پیش بینی دیوید تیلور از رقابت بین حسن یزدانی و نماینده آمریکا

آرون بروکس توانست دیوید تیلور را در انتخابی بازی‌های المپیک وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد آمریکا شکست دهد. این کشتی گیر ۲۴ ساله پس از پیروزی خیره کننده خود به عنوان نماینده آمریکا در المپیک رقابت خواهد کرد.

ستاره جوان کشتی آمریکا که با شکست دادن تیلور برای همه خط و نشان کشید حالا باید منتظر تقابل با یزدانی باشد. در دیدار نهایی المپیک قبل در توکیو دیوید تیلور توانست حسن یزدانی را شکست دهد و قهرمان شود.

'مرد جادویی' اشاره کرد که هر دو کشتی گیر نقاط قوت خود را دارند. او درباره این موضوع افزود: آرون بروکس پویا و جنگنده است و یزدانی باتجربه است و اعتماد به نفس دارد. هر دو باید سخت برای یکدیگر آماده شوند و قطعاً در بین مدعیان المپیک پاریس برجسته هستند. پیش بینی من این است که هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

888

حسن یزدانی قهرمان المپیک شود چقدر پاداش می گیرد؟

اگر ورزشکاری بتواند مدال طلا به دست بیاورد، حداقل ۱۸ میلیارد تومان پاداش خواهد گرفت. این رقمی که وزارت ورزش و کمیته المپیک به مدال آوران کاروان ایران پرداخت خواهند کرد علاوه بر این فدراسیون کشتی هم اعلام کرده به قهرمانان المپیک و صاحبان مدال طلا 5 میلیارد پاداش نقدی به همراه پاداش ماهانه صد میلیون تومان به مدت یک سال پرداخت خواهد شد. این یعنی یزدانی در صورت قهرمانی در المپیک 2024 پاریس چیزی در حدود 24 میلیارد تومان پاداش خواهد گرفت که رقم بسیار چشمگیری است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها