|

خبر عجیب درباره بازیکن کلیدی استقلال

درباره بازیکن کلیدی استقلال در فصل گذشته، خبر عجیبی منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

ابوالفضل جلالی در شرایطی به استقلال برگشت که به نظر می‌رسید سربازی او قطعی شده و باید در ملوان توپ بزند و به همین دلیل بود که جواد نکونام سراغ میلاد زکی‌پور رفت تا او را جانشین جلالی کند منتها مدافع چپ آبی‌ها توانست کار سربازی‌اش را اوکی کند تا دوباره به استقلال برگردد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، با توجه به اینکه جلالی دیرتر از زکی‌پور به تمرینات استقلال اضافه شده، نکونام از زکی‌پور به عنوان دفاع چپ تیمش استفاده کرده و گویا همین مساله، باعث ایجاد حاشیه‌هایی شده است.

روایت سایت روزنامه خبرورزشی از این ماجرا را برایتان نقل می‌کنیم:" جلالی که انتظار این برخورد را نداشته، چند مرحله تمرینات تیم را به بهانه مصدومیت از ناحیه کشاله ترک می‌کند تا از پای خود MRI بگیرد. این رفتار جلالی خشم سرمربی استقلال را در پی داشته و او به مدافع ملی پوش تیمش اولتیماتوم داده درصورتی که بخواهد از تمرینات سر باز بزند، او را در فهرست فروش قرار می‌دهد. نکونام حتی موضوع را با سمیعی هم مطرح کرده تا نشان دهد برای برقراری دیسیپلین در جو تیم با کسی شوخی ندارد."

البته مدیر برنامه زکی‌پور و جلالی یک نفر است و به نظر می رسد که ماجرا رقابت داخل زمین باشد تا ماجراهای خارج از زمین اما هر چه هست، باید منتظر روزهای آینده ماند و دید که آیا مصدومیت جلالی واقعی است یا اتفاقات دیگری در راه است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها