|

آخرین خبرها از نقل و انتقالات استقلال

استقلال برای تبدیل شدن به تیمی که نکونام می خواهد نیاز به جذب سه بازیکن دیگر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در فصلی که گذشت باوجود انتقادهای زیادی که به جواد نکونام شد  اما توانست نتایج خوبی کسب کند به طوریکه در آخرین ثانیه ها جام قهرمانی را به پرسپولیس داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ آبی پوشان پایتخت بعد از کش و قوس های زیاد تصمیم به ماندن جواد نکونام گرفتند. استقلال با نظر نکونام فعالیت بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته است.

رامین رضاییان، سامان فلاح، علیرضا کوشکی، سینا سعیدی فر، محمد حسین اسلامی،  آلمدین زیلیکیچ و میلاد زکی پور خریدهای آبی پوشان تا این لحظه بوده اند.

از میان این بازیکنان به نظر می رسد که زلیکیچ که یک هافبک بازیساز است گزینه مورد نظر نکونام نیست و با نظر مدیریت باشگاه جذب شده است که این نکته تاریک نقل و انتقالات استقلال به شمار می آید.

ظاهرا نکونام به این بازیکن علاقه ای ندارد و قصد دارد که او را به بهانه ای از فهرست باشگاه خارج کند. دیدیه اندونگ گابنی بازیکنی است که ابی پوشان قصد دارند او را به فهرست خود اضافه کنند.

هنوز فهرست جواد نکونام برای لیگ پیش رو کامل نشده است. استقلال برای تبدیل شدن به تیمی که نکونام می خواهد و هواداران انتظار دارند به جذب سه بازیکن دیگر نیاز دارد.

علی کریمی در پست هافبک دفاعی، دیدیه اندونگ در پست هافبک بازیساز و گائل کاکوتا برای خط حمله سه بازیکنی هستند که آبی پوشان سخت در تلاش هستند تا آنها را به فهرست خود اضافه کنند.

استقلال نیاز به یک هافبک دفاعی، یک هافبک تهاجمی و یک مهاجم خارجی دارد تا تیمی آماده و مدعی را برای فصل جدید لیگ برتر و البته لیگ نخبگان آسیا مهیا کند. باتوجه به تغییر در مالکیت باشگاه استقلال به نظر می رسد که جذب این بازیکنان سخت نباشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها