|

بلاتکلیفی 4 بازیکن پرسپولیس در نقل و انتقاات

پرسپولیس مهدی عبدی را نمی‌خواهد و او را در لیست فروش خود قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

درحالی‌که اکثر تیم‌های لیگ برتری در حال نهایی کردن خریدهای خود و برگزاری بازی‌های تدارکاتی در جهت ایجاد هماهنگی لازم میان بازیکنان با تفکرات سرمربی هستند، سرنوشت چهار بازیکن تیم پرسپولیس در وضعیتی مبهم قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ باشگاه پرسپولیس خواهان فروش مهدی عبدی و احمد گوهری است و این دو بازیکن هیچ جایی در تفکرات خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس ندارند. گوهری از دو باشگاه آلومینیوم و شمس آذر قزوین پیشنهاد دارد. احتمالاً ظرف دو، سه روز آینده تکلیف گوهری و عبدی مشخص خواهد شد.

امید فهمی و میلاد سورگی امید فهمی و میلاد سورگی

 سورگی و فهمی فروشی نیستند

پرسپولیس قصد ندارد رضایت‌نامه میلاد سورگی و امید فهمی را برای باشگاهی صادر کند و فقط در ازای مبلغی آنها را قرضی به تیم دیگری خواهد داد. دراین‌بین باشگاه فولاد خواهان جذب سورگی بود که پرسپولیس از فولادی‌ها خواست به‌صورت قرضی سورگی را به خدمت بگیرند که با استقبال خوبی از سوی این باشگاه همراه نشد و باشگاه چادرملو فقط حاضر شده است که بازیکنان جوان پرسپولیس را قرضی به خدمت بگیرد؛ اما حاضر نیست بابت این انتقال مبلغی را به این باشگاه بپردازد. این در شرایطی است که هر دو بازیکن به دنبال رایزنی هستند تا با جدایی قطعی از پرسپولیس بتوانند یک قرارداد مالی خوب با باشگاه‌های خواهان خود امضا کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها