|

ستاره تیم ملی ازبکستان در راه سپاهان

سپاهان فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات را قطع نکرده و به‌ دنبال جذب بازیکنان باکیفیت است.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم فلسفه متفاوتی را در پیش گرفته و آن هم خرید بازیکنان جوان است. زردپوشان اصفهانی در فصل گذشته گزینه‌های نامدار و پا به سن گذاشته را ترجیح می‌دادند اما اکنون دیگر خبری از تفکرات گذشته نیست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ سپاهان روز سه‌شنبه (۱۶مرداد) باید در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا برابر شباب الاهلی قرار بگیرد و مورایس و همکارانش به دنبال تقویت تیمشان تا آن بازی هستند.

ضرب‌الاجل ارسال لیست آسیایی تا پایان روز پنج‌شنبه (یازدهم مردادماه) بود که در این لیست نامی از بازیکنان خارجی جز برایان دابو دیده نمی‌شود.

زردپوشان اصفهانی در راستای خرید بازیکنان جوان و آینده‌دار با جسوربک جلال‌الدینوف وارد مذاکره شدند و به توافق اولیه هم دست پیدا کرده‌اند اما انتقال این بازیکن به جمع زردها رسمی نشده است و برای همین از ستاره ۲۲ ساله ازبک در اولین بازی آسیایی خبری نخواهد بود.

سپاهان قبول کرده رضایتنامه این بازیکن را پرداخت کند و ظاهرا این مبلغ ۴۰۰ هزار دلار است. تنها محل بحث طرفین، مدت قرارداد است که حل آن مشکل‌ساز نخواهد بود. طبق شنیده‌ها سپاهان به‌زودی این انتقال را نهایی می‌کند اما این پایان کار مدیران سپاهان نخواهد بود زیرا با چندین گزینه خارجی دیگر هم در حال مذاکره هستند.

باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار لیست سپاهان برای فصل جدید است و کدام بازیکنان خارجی به اصفهان می‌آیند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها