|

استقلال تکلیف منتظر محمد را روشن کرد!

مس رفسنجان، خواهان جذب منتظر محمد، هافبک عراقی تیم استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

منتظر محمد، هافبک عراقی استقلال که از ابتدای فصل گذشته با قراردادی قرضی در مس رفسنجان بازی می‌کرد، بعد از پایان فینال جام حذفی مقابل سپاهان، بازیکن استقلال به شمار می‌رود؛ اما هنوز وضعیت همکاری این بازیکن با استقلالی‌ها مشخص نیست و درباره وضعیت وی و تداوم همکاری این بازیکن با آبی‌پوشان اخبار ضدونقیضی منتشر می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ باتوجه‌به عملکرد نه‌چندان خوب منتظر محمد در المپیک پاریس همراه با تیم ملی عراق، به نظر می‌رسد نکونام در اردوی ترکیه برخی از بازیکنان خارجی دیگر را برای پر کردن لیست خارجی‌های خود، در اولویت قرار داده باشد.

 به نقل از فرهیختگان، دو باشگاه لیگ برتری از جمله مس رفسنجان پیشنهاد گرفتن رضایت‌نامه این بازیکن و خرید او را به باشگاه استقلال داده‌اند. این در حالی است که یکی از مدیران باشگاه مس رفسنجان با تأیید این خبر تأکید کرد که استقلالی‌ها برای رضایت‌نامه منتظر محمد خواهان ۲۰ میلیارد تومان شده‌اند.

 مس رفسنجان در حالی خواهان این بازیکن است که منتظر محمد بین مسی‌ها به بداخلاقی و بی‌انضباطی معروف است و محرم نویدکیا، سرمربی مس و مدیران این باشگاه از رفتار و بی‌انضباطی‌های این بازیکن عراقی به ستوه آمده و جالب اینکه منتظر در یکی دو مقطع با بازگشت دیرهنگام از اردوهای تیم ملی عراق، تا مرز اخراج از مس رفسنجان نیز پیش رفت.

 البته نویدکیا پیش‌ازاین در یکی از آخرین مصاحبه‌هایش درباره وضعیت ادامه همکاری با منتظر تأکید کرده بود که او دیگر بازیکن ما نیست؛ اما اگر دوست نداشت به استقلال برود می‌تواند با ما ادامه داده و در مس بماند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها