|

وضعیت عجیب منتظر محمد در استقلال

هافبک عراقی استقلال با توجه به شایعات مطرح شده احتمالا بدون بازی برای این تیم از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

12 مرداد ماه سال 1402، هافبک عراقی و 23 ساله این روزهای تیم امید عراق، با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست اما به دلیل پر بودن لیست این تیم و همچنین عدم تمایل جواد نکونام به عضویت او در استقلال، به صورت قرضی به مس رفسنجان پیوست و حالا پس از گذشت یک فصل، با اتمام قرارداد قرضی‌اش دوباره به استقلال بازگشته است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال، شرایط امسال او اما با پارسال متفاوت است. منتظر محمد، پارسال مورد علاقه مدیریت باشگاه بود و سرمربی تیم او را نمی‌خواست اما امسال سرمربی تیم او را می‌خواهد و با توجه به جذب زیلیکیچ، عملا لیست استقلال جایی برای منتظر محمد نخواهد داشت.  

او در فصل گذشته در طی 1454 دقیقه بازی در مجموع 28 مسابقه برای مس رفسنجان، موفق شد 5 گل بزند و 1 پاس گل بدهد. محمد همچنین در 8 بازی برای تیم ملی زیر 23 ساله‌های عراق موفق به ثبت 2 گل و 3 پاس گل شد تا در کل فصل گذشته، در هر 181 دقیقه، یک تاثیر مستقیم روی گل‌های تیمش داشته باشد.  

پست منتظر در مس رفسنجان تقریبا مانند پستی است که آرش رضاوند در استقلال بازی می‌کند. رضاوند در فصل گذشته در 30 مسابقه و 2630 دقیقه حضور در مستطیل سبز، موفق شد تنها 1 گل بزند و 2 پاس گل بدهد و بر اساس میانگین هر 876 دقیقه، تاثیر مستقیم روی یکی از گل‌های تیمش داشته باشد. میانگینی که در مقایسه با منتظر محمد، اختلاف فاحشی دارد و کیفیت هر دو بازیکن را به وضوح نشان می‌دهد.  

در نهایت اما، قرارداد آرش رضاوند با استقلال به مدت یک فصل دیگر تمدید شد اما تکلیف منتظر محمد هنوز مشخص نیست و باید صبر کرد تا او از مسابقات المپیک بازگردد تا خبر قطعی در مورد همکاری یا عدم همکاری او با استقلال، توسط رسانه‌ها مخابره شود. البته که بر اساس شایعات مطرح شده او به احتمال بسیار زیاد از استقلال جدا خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها