|

تمجید بی سابقه علی دایی از مهدی طارمی

اسطوره فوتبال می‌گوید مهاجم بوشهری تیم اینتر می‌تواند 15 گل در یک فصل بزند.

لینک کوتاه کپی شد

علی دایی معتقد است مهدی طارمی هوش بالایی دارد و سیستم اینتر با دو مهاجم، مناسب اوست. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ گاتزتا دلو اسپورت به سراغ علی دایی و رفت و نظر بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتقال مهدی طارمی به اینتر را جویا شد:

طارمی یک بمب‌افکن واقعی است و می‌تواند حداقل ۱۵ گل در یک فصل بزند. او بهترین مهاجم کل آسیاست.

اینتر با جذب طارمی موفق به انجام یک انتقال عالی شده؟

مطمئناً. با توجه به عملکردی که او در چهار سال گذشته در پورتو داشته، انتقال رایگان او یک معامله باورنکردنی و فوق العاده است. بازیکنی با زدن بیش از 90 گل، به ثمر رساندن گل‌های تعیین‌کننده در لیگ قهرمانان اروپا و کسب چندین جام.

طارمی هوش فوتبالی بالایی دارد

  • مهدی بهتر است در کنار لائوتارو مارتینز بازی کند یا مارکوس تورام؟

هر دو. طارمی می‌تواند خودش را با هر شرایطی وفق دهد و به‌عنوان مهاجم نوک یا مهاجم دوم بازی کند. او و لائوتارو، حداقل روی کاغذ، می‌توانند بیش از ۴۰ گل در یک فصل بزنند.

  • کدام ویژگی طارمی او را از بقیه متمایز می‌کند؟

هوش فوتبالی. طارمی پرتحرک است و به همین دلیل مدافعان را غافلگیر می‌کند. علاوه بر این، او از نظر فیزیکی هم قدرتمند است. مهدی هیچ دوئلی را نمی‌بازد و گرفتن توپ از پایش کار آسانی نیست. او این ویژگی‌ها را با کیفیت فنی بالایش در یک سوم پایانی زمین ترکیب می‌کند که شاید انتظارش را نداشته باشید.

  • اینزاگی مربی مناسبی برای طارمی خواهد بود؟

از آنچه من دیده‌ام، بله. اینزاگی قطعا همه چیز را در مورد او می‌داند، بنابراین فکر نمی‌کنم به توصیه‌های من نیاز داشته باشد. فقط می‌گویم که در حال حاضر، اینزاگی مربی‌ای است که می‌تواند بهترین بازی را از او بگیرد. علاوه بر این، سیستم بازی اینتر به او کمک می‌کند. مهدی در کنار یک مهاجم دیگر عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. او می‌تواند با زوجش در خط حمله همکاری کند، پاس گل بدهد و از کناره‌های زمین هم استفاده کند. او هنگام ارسال‌ها نیز همیشه می‌داند کجا باید باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها