|

واکنش بیرانوند به پیشنهاد استقلال

بیرانوند: اسکوچیچ علاوه بر یک مربی بزرگ است، به ایران آمده که خیلی چیزها را ثابت کند و خیلی ‌چیزها را نشان دهد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا بیرانوند، سنگربان سابق پرسپولیس در حاشیه حضور اعضای تیم تراکتور در تست‌های پزشکی ایفمارک با اشاره به حضور رئیس فدراسیون فوتبال در این محل گفت: آقای تاج عزیز و بزرگ یکی از افراد زحمتکش فدراسیون هستند که نشان داده واقعا تلاش می‌کند. ان‌شاءالله بتوانیم زحمت‌های او را جبران و مردم را خوشحال کنیم. تا یک ماه دیگر بازی‌ها انتخابی جام جهانی آغاز می‌شود و امیدوارم و اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از نبض بازار؛ علیرضا بیرانوند در حاشیه تست‌های پزشکی ایفمارک با حضور رئیس فدراسیون فوتبال گفت: "آقای تاج یکی از افراد زحمتکش فدراسیون است که نشان داده واقعا تلاش می‌کند. امیدوارم بتوانیم زحمات او را جبران و مردم را خوشحال کنیم. با شروع مسابقات انتخابی جام جهانی در یک ماه آینده، امیدواریم نتایج خوبی بگیریم."

در مورد همکاری با دراگان اسکوچیچ، او عنوان کرد: "اسکوچیچ مربی با دانش و شناخته‌شده‌ای است. تمرینات خوبی داشته‌ایم و امیدواریم سال خوبی پیش رو داشته باشیم. او به ایران آمده تا چیزهای زیادی را ثابت کند و ما به او کمک خواهیم کرد."

بیرانوند درباره جدایی از پرسپولیس و دیدار آینده با این تیم گفت: "تصمیم گرفتم یک چالش جدید را به زندگی‌ام بیاورم. خدا را شکر تیمی انتخاب کردم که هواداران خوبی دارد و امیدوارم تراکتور امسال تیم موفقی باشد."

او همچنین به موضوع شکایت از پرسپولیس اشاره کرد و افزود: "شکایتی بابت مطالباتم از پرسپولیس دارم. کاری که پرسپولیس با من کرد، غیر اخلاقی بود. آن‌ها پاداش‌ها را از قرارداد پایه کم کردند که توهین به بازیکنان است."

در واکنش به شایعات مذاکره با استقلال، بیرانوند گفت: "استقلال تیم بزرگی است، اما من تحت فشار بودم و می‌خواستم تصمیم عاقلانه‌ای بگیرم."

وی همچنین از وکیلش، سلیمانی، دفاع کرد و گفت: "او همیشه مشاوره‌های خوبی به من داده است و تصمیم من برای جدایی از پرسپولیس یک تصمیم فوتبالی بود."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها