|

رونمایی از سکان‌دار جدید هوادار

تکلیف وضعیت نیمکت تیم هوادار تهران هم مشخص شد و مهدی رحمتی سکان هدایت بنفش‌پوشان را برعهده گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های لیگ برتری در مسیر شرکت در بیست‌وچهارمین دوره مسابقات باشگاهی خود را آماده می‌کنند و در شرایطی‌که کمتر از 25 روز تا شروع فصل جدید مانده، تکلیف وضعیت نیمکت تیم هوادار تهران تا به امروز (چهارشنبه) نامشخص بود؛ آن‌هم در شرایطی‌که طبق قرعه‌کشی انجام شده، بنفش‌پوشان باید در اولین بازی‌شان در فصل جدید در تهران به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده خیبر خرم‌آباد بروند و در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های پرشماری درباره آینده نیمکت تیم هوادار شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، هوادار جزو تیم‌های نوپای فوتبال ایران محسوب می‌شود و در طول 3 فصل حضور این تیم در لیگ برتر، آن‌ها تجربه همکاری با رضا عنایتی، ساکت الهامی، محمود فکری و البته مسعود شجاعی را دارند. در فصل گذشته، پیش از آنکه نیم‌فصل نخست به پایان برسد، فکری از سمت خود کنار رفت و جای خود را به شجاعی داد که این سرمربی جوان در اولین فصل سرمربیگری‌اش در فوتبال ایران، روزهای پرفرازوفرودی را پشت سر گذاشت اما در پایان لیگ بیست‌وسوم، قرارداد همکاری شجاعی به هوادار به پایان رسید.

تکلیف شانزدهمین سرمربی لیگ 24 هم مشخص شد!

مدیران باشگاه تهرانی که زمزمه انتقال امتیاز آن به آریو اسلامشهر هم مطرح بود، طی روزهای گذشته کارنامه گزینه‌های مختلفی را بررسی کردند تا سرمربی جدید تیم‌شان را معرفی کنند تا اینکه سرانجام امروز (چهارشنبه)، طلسم عدم انتخاب سرمربی جدید شکسته شد؛ به‌طوری‌که با اعلام رسمی باشگاه هوادار، مهدی رحمتی در نقش سرمربی جدید بنفش‌پوشان تهرانی معرفی شد تا تکلیف سرمربیان هر 16 تیم شرکت‌کننده در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر مشخص شده باشد.

مهدی رحمتی و خاطرات خوش در مشهد و اراک

رحمتی در حالی سکان هدایت هوادار را پذیرفت که او تجربه فعالیت در تیم‌های شهرخودرو خراسان، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران را در کارنامه‌اش دارد. این سرمربی جوان در دوران حضورش در شهرخودرو، عملکرد قابل‌قبول داشت اما در دوره فعالیت‌اش در آلومینیوم، عملکرد تیم تحت هدایت او فراتر از انتظار بود و نه‌تنها برای اولین‌بار در لیگ برتر رتبه سفید و سبزپوشان را تک‌رقمی کرد بلکه موفق شد آلومینیوم را به فینال جام حذفی برساند و در این مسیر شاگردان رحمتی مقابل پرسپولیس توانستند پیروز شوند!

رحمتی به دنبال جبران کارنامه ضعیف در قائمشهر

مهدی رحمتی با وجود عملکرد خوب در شهرخودرو و آلومینیوم اراک، فصل گذشته روزهای کابوس‌واری را در نساجی گذراند و نتوانست در این تیم شمالی موفق عمل کند؛ به‌طوری‌که پیش از پایان نیم‌فصل نخست، رحمتی از سمت خود در تیم نساجی کنار رفت. حالا بعد از حدود نیم‌فصل دوری از چرخه سرمربیان لیگ برتری، مهدی رحمتی در قامت سرمربی تیم هوادار به این چرخه بازگشته و باید دید این سرمربی جوان در دوران حضورش در هوادار چه عملکردی از خود به جای می‌گذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها