|

آچار فرانسه به داد پرسپولیس می رسد؟

وحید امیری در سال‌های اخیر آچار فرانسه پرسپولیس بوده و بعید نیست بار دیگر به عنوان دفاع چپ به کار گرفته شود.

لینک کوتاه کپی شد

کار پرسپولیس برای جذب یحیی عطیه الله، مدافع چپ مراکش در جام جهانی 2022 سخت شده و با توجه به تعدد نفرات این تیم در خط هافبک و وینگر، به‌نظر می‌رسد وحید امیری در پست دفاع چپ به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ پرسپولیسی باید امروز روی رفع نواقص خود درون دروازه و دفاع چپ و راست تمرکز کند؛ وگرنه همه می‌دانند که خط میانی و دفاع میانی تیم فوتبال پرسپولیس بهترین و غنی‌ترین پست‌های این تیم است. پرسپولیس همین حالا در خط میانی آن قدر بازیکن دارد که می‌تواند آنها را در پست‌های دیگر مثل خط حمله (امید عالیشاه و وحید امیری و اوستون اورونوف) و دفاع چپ و راست (وحید امیری و فرشاد احمدزاده) مورد استفاده قرار دهد. البته منطقی ترین گزینه در این بخش استفاده از دفاع چپ و راست تخصصی است که سرخها فعلا ایوب العملود را در این پست گرفته و حالا به دنبال دفاع چپ حرفه ای هستند وگرنه مجبورند در لیگ پیش روی از وجود وحید امیری در این پست بهره ببرند.

 از طرف دیگر محمد عمری رسما در نیم فصل دوم به پرسپولیس برخواهد گشت و خدمت سربازی او در این مقطع به پایان خواهد رسید. بر همین اساس به نظر می رسد تلاشهای پرسپولیس برای جذب هافبک های دیگر بیهوده است و آنها با داشتن محمد عمری در نیم‌فصل دوم در کنار نفراتی مثل میلاد سرلک، سعید صادقی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، یاسین سلمانی، محمد خدابنده لو، وحید امیری، امید عالیشاه و اوستون اورونوف و... واقعا نیازی به هافبک دیگری از جمله علی قلی زاده ندارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها