|

جزییات قرارداد امباپه با رئال مادرید

رئال می‌خواهد امباپه به طور کامل و کافی استراحت کند و سپس به تمرینات اضافه شود.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته بود که کیلیان امباپه در مراسمی باشکوه، به هواداران رئال مادرید معارفه شد و قرارداد ۵ ساله خود را با این باشگاه به امضا رساند.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ ستاره فرانسوی قرار است در لوس بلانکوس پیراهن شماره ۹ را به تن کند و پس از استراحت کافی، به تمرینات پیش‌فصل تیمش اضافه شود. 

جزییات قرارداد کیلیان امباپه با رئال مادرید

به گزارش مارکا، کیلیان امباپه و خانواده‌اش جهت امضای قرارداد با رئال مادرید، مبلغی در حدود ۱۰۰ تا ۱۱۵ میلیون یورو پاداش گرفته‌اند. دستمزد سالانه این بازیکن نیز ۱۵ میلیون یورو تعیین شده‌است که این مبلغ، هیچ یک از ساختارهای درآمدی و پرداختی رئال مادرید را زیر پا نمی‌گذارد. در قرارداد امباپه با لوس بلانکوس، بند توپ طلا نیز گنجانده شده‌است که در صورت دریافت این جایزه، پاداش چشم‌گیری را برای این بازیکن به همراه خواهد داشت. گفتنی است ۶۰ تا ۸۰ درصد حق تصویر امباپه نیز به خود او تعلق خواهد گرفت.

امباپه چه زمانی به تمرینات رئال مادرید اضافه می‌شود؟

به گزارش ماریو کورتگانا، امباپه به واسطه فصل سخت و طولانی‌مدتی که پشت سر گذاشته، کمی بیشتر از سایر بازیکنان رئال مادرید استراحت خواهد کرد و در تور پیش فصل آمریکا غایب خواهد بود. تاریخ اضافه‌شدن این بازیکن به تمرینات رئال مادرید، ۷ اوت (17 مرداد ۱۴۰۳) تعیین شده‌است و اولین بازی او برای کهکشانی‌ها نیز یک هفته بعد (۲۴ مرداد) برابر آتالانتا در سوپرکاپ اروپا خواهد بود.

کیلیان امباپه در پیراهن رئال مادرید, جام لیگ قهرمانان اروپا در تصویر دیده می‌شود کیلیان امباپه

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها