|

مرادمند رفتنی شد؟!

مرادمند، مدافع استقلال، که در فصل قبل یکی از ارکان خط دفاعی این تیم بود، هنوز در مورد آینده خود در فوتبال تصمیمی نهایی نگرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین مرادمند مدافع 31 ساله تیم استقلال که چهارمین فصل حضورش در جمع آبی‌ها را پشت سر گذاشته، شرایط مبهمی را برای ادامه فوتبال خود دارد و هنوز تیم موردنظر را انتخاب نکرده است.

به گزارش «شایانیوز»   و به نقل از ساناپرس؛ مرادمند که یکی از بازیکنان استقلال است که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده، با پیشنهاد مختلفی روبرو بوده و روز گذشته نیز مذاکراتی را با تیم پرسپولیس انجام داد که البته به توافق یا امضای قرارداد نیانجامید.

این بازیکن که در شهرخودرو نمایش‌های درخشانی را ارائه کرد و موردتوجه تیم‌های پایتخت قرار گرفته، باوجود یک دوره خدمت سربازی در ملوان، توانسته 77 بازی با پیراهن استقلال انجام دهد و یک قهرمانی لیگ و یک گل دربی را هم در کارنامه ثبت کند.

عدم تمدید قرارداد او در شرایطی است که امروز میلاد محمدی هم قرارداد جدیدی را با آبی‌ها امضا کرد و در این تیم ماندنی شد و حالا همه در انتظار تصمیم مرادمند هستند که در فصول گذشته نمایش‌های خوبی را هم برای تیمش ارائه کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها