|

یک یاغی دیگر در راه استقلال؟

روز گذشته استقلال اقدام به انتشار یک تیزر کرد که در آن بمبی منفجر می‌شد که اشاره به ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

از همان ابتدا گمانه‌زنی‌های متعددی درباره آن بمب بود و همه رامین رضاییان را به عنوان تنها بمب متصور بودند، در آن تیزر کدهایی بود که با  رمزگشایی  آن‌ها با کد‌هایی که در این ویدیو بود بیانگر آن بود که سه بازیکن مطرح، از سه پست مختلف در شرف پیوستن به استقلال تهران هستند. یکی از احتمالات موجود که به آن نیز اشاره شد، پیوستن علی علیپور به استقلال بود.

به گزارش «شایانیوز»   و به نقل از طرفداری؛ علی علیپور  مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال ژیل ویسنته پرتغال که سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران با پیراهن پرسپولیس را دارد، با اتمام قراردادش با این تیم در حال حاضر یک بازیکنان آزاد است. این بازیکن در ابتدا با باشگاه سابق خود یعنی پرسپولیس وارد مذاکره شد، ولی دو طرف به توافق دست نیافتند.

به نقل از تسنیم، باشگاه استقلال نیز به این بازیکن پیشنهاد داد و مذاکرات را بهتر از پرسپولیس جلو برد، اما علیپور اعلام کرد نیاز به زمان دارد تا بهترین تصمیم را بگیرد. علیپور از یک تیم پرتغالی پیشنهاد دریافت کرده و در حال بررسی این پیشنهاد است. گفته می‌شود علیپور علاوه بر این تیم پرتغالی، با تیمی از لیگ ترکیه نیز وارد مذاکره شده است.

علیپور به استقلال اعلام کرده است در صورتی که نتواند دوباره لژیونر شود بار دیگر پای میز مذاکره با آنها می‌نشیند.

باید دید علی‌پور دومین یاغی‌ای می‌شود که استقلال او را جذب کرده یا سرنوشت دیگری در انتظار اوست.

لازم به ذکر است علیپور سال 1391 در تمرینات استقلال شرکت کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها