|

2 دستیار خارجی در راه استقلال

با بیوگرافی دو مربی معرفی شده به استقلال برای دستیاری نکونام، آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

 

این روزها درباره حضور یک دستیار خارجی در استقلال شایعاتی شنیده می شود و گزینه های مختلفی به این تیم لینک شدند اما دو گزینه نیز در فضای مجازی جدی تر پرداخته شده است و با هم آنها را بررسی می کنیم.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ایونا؛ تجربه آخرین قهرمانی مربیان ایرانی در لیگ برتر ایران با دستیارانی مثل گابریل پین و اوسمار ویرا رقم خورده و همین باعث شده تا این موضوع در سال جاری جدی تر دنبال شود

 

پاتریک دوایلد Patrick De Wilde :

1- پاتریک دوایلد Patrick De Wilde : این مربی 60 ساله بلژیکی مربیگری را در باشگاههای کوچکی از بلژیک آغاز کرد و سپس دستیار یوش داردن در متالورگ دونتسک اوکراین شد. سپس دوایلد راهی سالزبورگ اتریش شد و در کادرفنی کو آدریانسه حضور داشت. بورن بلژیک مقصد بعدی او به عنوان دستیار بود تا موقتا سرمربی باشگاه تیانجین چین شد و سپس سرمربیگری را در باشگاه های جوانان سالزبورگ و لیفرینگ اتریش دنبال کرده و مدتی مدیرفنی ردبول سالزبورگ اتریش باشد و در کلاب آفریقا و اسپرانس در تونس نیز این سمت را ادامه دهد و در بخش مدیریتی مشغول باشد. بازگشت به سرمربیگری با باشگاه های کورتریک بلژیک و الخلیج عربستان سعودی بود و بعد از تجارب کوتاه در این دو باشگاه به کادرفنی جرج لیکنز در تیم ملی الجزایر به عنوان دستیار اضافه شد. لیکنز و دوایلد همکاری موفقی داشتند و به همراه یکدیگر حضور در تیم ملی مجارستان، ساحل تونس و تراکتور ایران را تجربه کردند و دوایلد مدتی در این بینابین نیز سرمربی هونان بیلوز چین شده بود. دوایلد مدت کوتاهی بعد از جدایی لیکنز از ساحل تونس، سرمربی موقت این باشگاه شده بود. بعد از جدایی از تراکتور، دوایلد به پستهای مدیریتی برگشت و در تیم ملی لیتوانی و راجا کازابلانکا به عنوان مدیرفنی شروع به فعالیت کرد. آخرین تجربه دوایلد در تیم ملی المپیک چین بوده که به عنوان دستیار در آن فعالیت می کند.

بیوگرافی دستیارهای جنجالی نکونام در استقلال

هایرودین یوربوزوویچ Hajrudin Djurbuzovic

2- هایرودین یوربوزوویچ Hajrudin Djurbuzovic : دیگر مربی لینک شده به استقلال از کشور بوسنی بوده که به نظر در سال جاری رابطه فوتبالی خوبی را با فوتبال ایران خواهد داشت. یوربوزوویچ 67 ساله اخیرا در باشگاه زلزنیجار بوسنی به عنوان سرمربی موقت عملکرد خوبی را داشته و از 6 بازی 5 برد و یک تساوی را کسب کرده است. این مربی در دو مقطع دیگر نیز در باشگاه بوسنیایی حضور داشت و میانگین امتیازی خوبی را از خود به ثبت رسانده بود(21 بازی 2.05 میانگین امتیازی). یوربوزوویچ سابقه دستیاری را در باشگاه های دنیزلی اسپور، دیاربکر و غازیانتپ اسپور ترکیه را نیز در کارنامه دارد و مدتی نیز مدیرفنی باشگاه ایگمان کونیچ کشورش بود . او در زمان بازیگری در پست مهاجم نوک بازی می کرد و در لیگ ترکیه و بوسنی به میدان رفته بود.

بیوگرافی دستیارهای جنجالی نکونام در استقلال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها