|

آردا گولر رکورد 2 اسطوره را شکست

آردا گولر با ثبت یک گل و یک پاس گل در یورو به رکورد کریستیانو رونالدو و وین رونی پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

آردا گولر به شدت در یورو ۲۰۲۴ درخشیده و نام خود را در کنار برترین‌ها قرار داده است. ستاره رئال مادرید با امید به درخشش در تیم ملی ترکیه وارد یورو شد و در این سفر به یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های این تورنمنت تبدیل شده است.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از خبر ورزشی؛ ترکیه با شکست ۲-۱ اتریش به یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد و گولر پس از به ثمر رساندن یک گل در اوایل مسابقات، با ثبت یک پاس گل در بازی با اتریش به دستاوردی رسید که او را در میان نخبگان اروپا قرار داد. گولر پس از کریستیانو رونالدو و وین رونی، سومین نوجوان تاریخ شد که در یک تورنمنت یورو موفق به گلزنی و پاس گل می‌شود.

رونالدو در یورو ۲۰۰۴ با دو گل و دو پاس گل برای پرتغال در سن ۱۹ سالگی و رونی در همان تورنمنت در سال ۲۰۰۴ با زدن چهار گل و یک پاس گل به این عنوان رسیدند؛ در آن تورنمنت انگلیس به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت و از پرتغال رونالدو شکست خورد.

گولر که تابستان گذشته از فنرباغچه به رئال مادرید پیوست به عنوان یکی از نوجوان‌های برتر فوتبال شناخته می‌شود. این بازیکن ۱۹ ساله از آن زمان در ۱۲ بازی برای تیم کارلو آنچلوتی، ۶ گل به ثمر رسانده و قطعا نقش پررنگ‌تری در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها