|

احتمال پخش بازی های لیگ برتر با کیفیت 4k

در جلسه امروز مسئولان فدراسیون، در مورد پخش با کیفیت‌تر مسابقات لیگ برتر صحبت شد.

لینک کوتاه کپی شد

چهارمین جلسه ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر امروز در حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین سایل مسئولان ذی‌ربط کشور برگزار شد.

 به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛ در این جلسه یکی از بحث‌های مطرح شده، موضوع پخش با کیفیت مسابقات فوتبال بود. در برخی از استان‌ها کیفیت پخش سال‌هاست بهبود نیافته و این موضوع باعث واکنش مخاطبان فوتبال هنگام دیدن بازی‌های بزرگ و همچنین دیدارهای تیم محبوب‌شان می‌شود.

در این خصوص ابوالفضل صالحی، رئیس شبکه فراتر رسانه ملی ضمن تقدیر از فدراسیون فوتبال جهت برپایی جلسات استانداردسازی ورزشگاه‌ها عنوان کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در سرتاسر جهان در صنعت پخش زنده، تلاش مجموعه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تعامل با فدراسیون فوتبال ارتقا موضوع پخش فصل جدید لیگ برتر است و امیدواریم با برگزاری چنین جلساتی به اهداف مدنظر نائل آییم.

رئیس این شبکه در این نشست با تاکید بر اهمیت وضعیت نور ورزشگاه‌ها جهت بهره‌مندی از شرایط مطلوب حق پخش، از اعزام نمایندگان سازمان صدا و سیما در کنار نمایندگان فدراسیون به ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر جهت رفع این نقایص خبر داد.

شبکه فراتر برنامه‌ها را با وضوح 4K پخش می‌کند و پیش‌تر مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را نیز پخش کرده بود. باید دید امکان پخش مسابفات لیگ برتر ایران با این کیفیت فراهم می‌شود یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها