|

مدعیان لیگ برتر کاملا در تعطیلات!

11 خرداد 1403 بود که پرسپولیس پس از برد برابر مس رفسنجان با جام قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر دور افتخار زد.

لینک کوتاه کپی شد

حالا دقیقا یک ماه از آن روز گذشته ولی بازار نقل و انتقالات در کسادی محض به سر می‌برد.

 به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فوتبالی؛ 4 مدعی سنتی قهرمانی یعنی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور در این 30 روز، هنوز بازیکن جدیدی جذب نکرده‌اند و البته کسی هم تکلیف نفر اول نیمکت‌شان را نمی‌داند.

* پرسپولیس

با عدم صدور مجوز حضور گاریدو، تکلیف نیمکت مدافع عنوان قهرمانی هنوز مشخص نشده است. در بازار نقل و انتقالات هم، خبرهای زیادی از خروج و ورود بازیکن به پرسپولیس شنیده می‌شود ولی هنوز چیزی قطعی نیست. تا اینجای کار، مدیران پرسپولیس تنها اقدامی که انجام داده‌اند، تمدید قرارداد چند بازیکن مانند امیری و پورعلی‌گنجی بوده و تمام. 

شایعات زیادی درخصوص خروج ستاره‌های این چند فصل اخیر مانند ترابی و بیرانوند و اسماعیلی‌فر شنیده شده و به همان اندازه هم اخبار درباره تمایل آنها به ماندن منتشر شده است. در این بین خبری از رضا درویش نیست، حسین بادامکی صرفا اظهار ناراحتی بابت اخبار منتشرشده می‌کند و اعضای هیات مدیره هم از پولهای میلیاردی که بانک شهر به باشگاه تزریق کرده یا خواهد کرد، حرف می‌زنند.

* استقلال

اوضاعی تقریبا شبیه پرسپولیس دارند و برخی عقیده دارند ممکن است نکونام فصل را با استقلال شروع تکند. برخی هم معتقدند استقلال احتمالا با جواد نکونام ادامه خواهد داد. استقلال فعلا توانسته قرارداد سهرابیان و جلالی را تمدید کند. جذب دو یا سه بازیکن اهل بوسنی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده درست مانند خرید اسلامی از ذوب‌آهن. با توجه به انتخاب رییس جمهورِ جدید، احتمال تغییر در راس هلدینگ مالک استقلال زیاد است و شاید همین دلیل انفعال آزاردهنده آبی‌ها باشد که صدای اعتراض هواداران را هم درآورده است. 

نکته مهم درباره استقلال این است که آنها بعد از گذشت یک ماه، هنوز لیست خروج هم ندارند و همین نکته در این یکی، دو فصل اخیر بابت راضی نشدن بازیکنان به خروج از لیست در فاصله کم تا شروع بازیها مانند شهباززاده و مطهری، آنها را کم به دردسر نیانداخته است..

* سپاهان

ژوزه مورایس تلویحا ادامه حضورش روی نیمکت سپاهان را منتفی کرده ولی هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است. همین بلاتکلیفی نیمکت، کار دست سپاهان داده و تعداد زیادی از بازیکنان این تیم با باشگاه‌های دیگر مذاکره کرده‌اند. سیاست فعلی سپاهان، ایجاد مشکل برای دیگر باشگاه‌ها بر سر خرید بازیکن است تا تعیین تکلیف خودشان. مدیران سپاهان از قرارداد داشتن امثال مغانلو، احمدزاده، رضاییان و چند بازیکن دیگر حرف می‌زنند که با مذاکرات این بازیکنان با باشگاه‌های دیگر، منافات دارد. از طرف دیگر، نماندن مورایس آنها را در موقعیت آچمز قرار می‌دهد چراکه بعید است محرم نویدکیا با توجه به پیشنهادهایی که دارد، همچنان صبر کند تا سپاهان اقدامی انجام بدهد. 

* تراکتور

چه کسی روی نیمکت تراکتور در لیگ بیست و چهارم می‌نشیند؟ کسی جواب این سوال را نمی‌داند. آیا اخبار غیررسمی جذب مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا علیزاده و علیرضا بیرانوند، صحیح است؟ پاسخ این سوال را هم کسی نمی‌داند. فعلا درباره تراکتور فقط این گزاره قطعی وجود دارد که زنوزی به حضورش در راس باشگاه ادامه خواهد داد. انتقال مدیرعامل تراکتور به فولاد و بلافاصله قرارداد بستن با گل‌محمدی که گزینه باشگاه بود هم احتمالا وارد سیاهه سوالات بی‌پاسخ خواهد شد. حضور دستیار زیدان روی نیمکت تراکتور همانقدر محتمل است که سپردن هدایت تیم به دقیقی و حسینی امکان دارد. در حال حاضر همه امور باشگاه به سعید مظفری‌زاده سپرده شده که فعلا خودش هم از این مسئولیت در شوک قرار دارد و به شرایط عادی برنگشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها