|

بهنام برزای شاگرد نکونام؟

بهنام برزای هافبک پیشین تیم استقلال صحبت‌هایی درباره وضعیت فعلی خودش و همچنین استقلال بیان داشته‌است.

لینک کوتاه کپی شد

بهنام برزای که به‌تازگی جدایی‌اش را از تیم گل‌گهر اعلام کرده، اذعان دارد که با بررسی بر سر پیشنهاد‌های دریافت شده، می‌خواهد بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبالش بگیرد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ به‌نظر می‌رسد با انتشار پستی در فضای مجازی، جدایی خود را از گل‌گهر اعلام کرده‌اید. نظرتان در این باره چیست؟

بله خب من ۵ سال از عمر فوتبال حرفه‌ای خود را در تیم گل‌گهر گذراندم و به این تیم مدیونم اما صلاح بر این بود که جدا شوم. فکر میکنم این تصمیم هم به نفع من است و هم به نفع گل‌گهر.

 درخصوص آینده‌تان صحبت می‌کنید؟

درحال حاضر چند پیشنهاد دارم ولی فعلا مشغول فکر کردن و بررسی هستم تا ببینم کدام یک از پیشنهاد ها برایم بهتر است تا به آن تیم ملحق شوم.

 آیا این فصل بهنام برزای را در استقلال می‌بینیم؟

چیزی معلوم نیست. آدم از فردای خودش هم خبر ندارد. بی‌دلیل از استقلال نام بردید. فعلا درحال استراحت هستیم اما تصمیم خواهم گرفت که جایی بروم که به‌نفع فوتبالم باشد.

 درخصوص عملکرد فصل گذشته استقلال صحبت کنید. در روزهای پایانی قهرمانی را از دست دادند...

استقلال تیم خوبی بود. همه کیفیت این تیم را دیدند. به آن‌ها تبریک می‌گویم. با تمام کمبودها و نامحبتی‌ها عملکرد خوبی داشتند. شخصاً به‌عنوان یک استقلالی راضی بودم و امیدوارم یک فصل خیلی خوب دیگر نیز در لیگ بیست‌وچهارم داشته باشند.

 به‌نظر شما فصل آینده استقلال با جواد نکونام می‌تواند قهرمان شود؟

 

بهنظرم پتانسیلش را دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها