|

پسر اسطوره جانشین بیرانوند؟!

آیا قرار است امیر عابدزاده بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بپوشد؟

لینک کوتاه کپی شد

امیر عابدزاده در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ، جدی‌ترین رقیب علیرضا بیرانوند در قفس توری تیم ملی بود و در باشگاه پونفرادینای اسپانیا در دسته دوم لالیگا حضور داشت، اما با سقوط پونفرادینا به دسته پایین‌تر، او نیز به پرتغال بازگشت تا به تیم ماریتیمو اضافه شود و دیگر هم به تیم ملی دعوت نشد. 

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فوتبالی؛ او و بیرانوند در این مدت فاصله زیادی چه از نظر مسافتی و چه از نظر سطح بازی داشتند! حالا اما احتمال جدایی بیرانوند از پرسپولیس، بار دیگر نام این دو را به هم نزدیک کرده و عابدزاده را به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی این دروازه‌بان مطرح کند.

 امیرعابدزاده حالا در شرایطی به 31 سالگی رسیده که هیچ‌گاه شایعه بازگشتش به پرسپولیس به حقیقت نپیوسته است و این فصل هم در صورت بازگشت بیرانوند باز هم در حد شایعه باقی خواهد ماند. البته به نظر می‌رسد جذابیت این اتفاق فقط به خاطر نام امیرعابدزاده باشد و شاید در صورت وقوع مشخص شود که خیلی جذابیتی از نظر فنی نخواهد داشت. 

عابدزاده البته در هر تیمی که بوده عملکرد خوبی داشته و این فصل هم با دریافت 11 گل و 9 کلین‌شیت در 17 بازی توانسته کارنامه قابل‌قبولی از خودش به جای بگذارد اما باز هم شاید حضور او نتواند اطمینان لازم را به دروازه پرسپولیس هدیه بدهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها