|

گل گهر هم بدون سرمربی شد

تیم گل گهر که فصل قبل را با هدایت مارینوس اوزونیدیس، سرمربی یونانی خود به پایان رساند، در حال حاضر در وضعیت مبهمی به سر می‌برد.

لینک کوتاه کپی شد

گل‌گهر که لیگ بیست و سوم را با هدف کسب رتبه‌ای بهتر و دستاورد در جام حذفی آغاز کرده بود، در نهایت به رتبه نهم بسنده کرد و از رسیدن به فینال جام حذفی نیز بازماند. جوانگرایی افراطی اوزونیدیس در کنار مصدومیت‌های پیاپی، عاملی مهم در عدم تحقق این اهداف تلقی می‌شود.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ با وجود این، گفته می‌شود مدیریت باشگاه گل گهر تمایل به ادامه همکاری با اوزونیدیس دارد. قرارداد این مربی 1+1 سال به صورت مشروط بوده و به همین خاطر، احتمال حضور او در لیگ بیست و چهارم نیز وجود دارد.

اما اوزونیدیس روز پنجشنبه ایران را ترک کرده و هنوز زمان بازگشت او مشخص نیست.

در همین راستا، طی روزهای گذشته اسامی مختلفی به عنوان گزینه‌های هدایت گل گهر در فصل جدید مطرح شده است. با این حال، پیگیری‌ها از باشگاه گل گهر نشان می‌دهد که هنوز هیچ مذاکره‌ای با این گزینه‌ها صورت نگرفته است.

به نظر می‌رسد این باشگاه منتظر تعیین تکلیف مربی یونانی خود است. مسئولان و مدیران گل گهر طی 2 تا 3 روز آینده در این خصوص به جمع‌بندی نهایی خواهند رسید تا تکلیف سرمربیگری تیم در فصل جدید مشخص شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها