|

آقای گل فصل بعد لژینور می شود؟

باشگاه الاتحاد کلباء که از مهدی قائدی هم سود می‌برد به احتمال زیاد شهریار مغانلو را به عنوان مهاجم نوک در اختیار خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

اینطور که به نظر می‌رسد شهریار مغانلو آقای گل لیگ برتر فصل آینده لژیونر می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرآنلاین؛ شهریار مغانلو که در فصل اخیر لیگ برتر با سپاهان ۱۵ گل به ثمر رساند و آقای گل شد، احتمالا راهی تیم الاتحاد کلباء در لیگ امارات خواهد شد.

به نقل از ورزش سه نام مغانلو در لیست خرید باشگاه پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستانی قرار داشت اما شرایط به خدمت گرفتن او با توجه به اینکه یک سال دیگر با سپاهان قرار دارد بسیار دشوار و تقریبا نشدنی بود.

در قرارداد مغانلو با سپاهان آمده بند فسخ او برای تیم‌های داخلی ۶۰۰ هزار دلار و برای تیم‌های خارجی ۴۰۰ هزار دلار خواهد بود که با در نظر گرفتن این مسئله کار جذب آقای گل لیگ برتر برای باشگاه‌های ایرانی خواهانش دشوارتر هم می‌شود.

با این حال باشگاه الاتحاد کلباء که قبل‌تر فرهاد مجیدی را سرمربی خود می‌دید و از مهدی قائدی هم سود می‌برد به احتمال زیاد شهریار مغانلو را به عنوان مهاجم نوک در اختیار خواهد گرفت.

مغانلو که با سپاهان به فینال جام حذفی راه یافته و می‌تواند با یک جام از فوتبال ایران و باشگاه خود خداحافظی کند، تا قبل از فینال جام حذفی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی طی این فصل ۳۶ بازی انجام داده که ۱۷ گل زده و ۳ پاس گل داده است. او در لیگ برتر دوره بیست و سوم طی۲۷ بازی ۱۶ گل زد و سه پاس گل داد.

گفتنی است در نیم فصل لیگ فصل قبل نیز شایعاتی درباره حضور مغانلو در این تیم اماراتی شنیده می شود اما انگار قرار است در تابستان پیش رو رنگ واقعیت به خود بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها