|

سرمربی هلندی در راه پرسپولیس؟!

یان فنت شیپ جدیدترین گزینه مدنظر سران باشگاه پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد
2

اوسمار ویرا در نیم‌فصل لیگ بیست‌وسوم و پس از جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم، به عنوان سرمربی جدید سرخ‌ها انتخاب شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کمتر کسی فکر می‌کرد پرسپولیس با اوسمار ویرا موفق شد در هفته پایانی لیگ برتر قهرمان شود و جام را بالای سر ببرد، اتفاقی که کمتر کسی پیش بینی آن را می‌کرد.

قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس در طول فصل تمدید نشد و مذاکرات به انتهای فصل انتقال یافت اما سرمربی برزیلی پس از پایان لیگ برتر، راهی برزیل شد و سپس به مدیران سرخ اعلام کرد قصدی برای بازگشت به ایران ندارد تا سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده مشخص نباشد.

مدیران پرسپولیس با چندین گزینه خارجی در حال مذاکره هستند و البته بودجه 600 هزاردلاری دست قرمزها را برای انتخاب سرمربی جدید تا حدودی بسته است.  یان فنت شیپ سرمربی سابق آژاکس یکی از گزینه‌های مد نظر پرسپولیس است. فنت شیب فصل گذشته با آژاکس 16 برد، 10 تساوی و 6 باخت را تجربه کرد تا میانگین امتیاز 1.81 را از خود به جا بگذارد. این سرمربی 60 ساله به سیستم 3-3-4 علاقه دارد و حضور در سایر تیم‌های هلندی هم در کارنامه او دیده می‌شود. قرارداد فنت شیپ با آژاکس تمام شده و فرانچسکو فاریوری سرمربی کنونی این تیم هلندی است.

حالا باید منتظر ماند و دید مذاکرات پرسپولیس با این سرمربی به کجا ختم خواهد شد و آیا او سرمربی جدید سرخ‌ها می‌شود یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها