|

هواداران پرسپولیس از این نوع قهرمان شدن تیم‌شان خجالت‌زده‌اند!

یکی از پیشکسوتان استقلال مدعی است که هواداران پرسپولیس هم از شرایط قهرمانی تیمشان شرمنده هستند و قبول دارند که تیمشان قهرمان واقعی نیست!

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال در صحبتی که با خبرورزشی انجام داد، درباره حملات اخیر برخی پیشکسوتان نسبت به یکدیگر در باشگاه استقلال اظهار داشت: «تعجب می‌کنم از دوستان و عزیزانی که اینگونه خودزنی می‌کنند. جالب است که یک فوتبالیستی که در خارج است در صفحه شخصی‌اش به همین افراد حمله می‌کند و به طور کلی این وضعیت اصلاً خوب نیست. ما همگی اهالی یک خانه هستیم و ناسلامتی استقلالی ایم. چاقو نباید دسته خودش را ببرد. ما در حال حاضر به آرامش نیاز داریم و باید بتوانیم شرایط را برای خودمان و تیممان در بهترین وضعیت قرار بدهیم، نه اینکه با حرف زدن درباره سرمربی و یا بازیکنان قبلی استقلال اول خودمان و در نهایت تیم مان را زیر سوال ببریم».

به گزارش «شایانیوز» وی درباره رویکرد هواداران پرسپولیس نسبت به قهرمانی تیمشان نیز گفت: «متاسفم برای آن‌هایی که با دوز و کلک و با کمک داوری و زور، تیمشان را قهرمان کردند. آقایانی که دوست داشتند سوگلی شان قهرمان شود امروز فکر می‌کنند کسی از این اتفاق خبر ندارد و مثل کبک سرشان را در برف فرو برده اند. قطعاً هواداران تیم‌تان هم از خجالت نمی‌توانند سرشان را در اجتماع بالا بیاورند. شکر خدا دست تبهکاران اینگونه رو می‌شود و خداوند کسانی که اهل فساد هستند را اینگونه رسوا می‌کند».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها