|

پیشکوت آبی ها: دشمنان استقلال کمین کرده‌اند تا این تیم قهرمان نشود!

پیشکسوت استقلال با انتقاد از رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: او دنبال حاشیه‌سازی برای استقلال است.

لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی با آلومینیوم یکی از سخت‌ترین دیدارهای استقلال بود، حتی سخت‌تر از دربی. آلومینیوم به سختی می‌بازد و هفته‌های زیادی بود که شکست را تجربه نکرده بود. بازیکنان استقلال با پرس کردن اجازه خودنمایی را به حریف ندادند. با احترامی که برای تیم‌های دیگر قائل هستم استقلال لیاقت بیشتری برای رسیدن به جام و دَبِل قهرمانی دارد. در مستطیل سبز، تیمی حریف استقلال نمی‌شود ولی بیرون از زمین یکسری‌ شیطنت می‌کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ وی با اشاره به پرتاب اشیا به سمت ریکاردو ساپینتو در ورزشگاه تصریح کرد: اینها شأن و شخصیت فرهنگ افرادی را نشان می‌دهد که این کارها را می‌کنند. ساپینتو هر کاری انجام می‌داد، کمیته انضباطی خیلی زود او را محروم می‌کرد. واقعاً جای تأسف دارد. باید فردی که این کار را کرده، پیدا کنند و قانونی با او برخورد شود.

پیشکسوت استقلال در مورد انتقادهای بازیکنان از علی فتح‌الله‌زاده گفت: بازیکنان با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد واقعاً با جان و دل و با تعصب بازی می‌کنند که جای تشکر دارد. حق‌شان است بابت زحمتی که می‌کشند پول‌شان را بگیرند اما بدانند شیطنت‌هایی زیادی برای استقلال می‌شود. پرسپولیس این همه مشکلات از جمله مشکل مالی دارد، چرا این شیطنت‌ها برای استقلال انجام می‌شود؟ این رفتارها برای سرپوش گذاشتن روی مشکلات مدیران قبلی است. چرا کسی نمی‌گوید پول‌های دوران مدیران قبلی چه شد؟ چرا کسی سراغ مدیرانی نمی‌رود که باعث فراری دادن استراماچونی شدند؟ همه چیز برای قهرمانی استقلال مهیا است و بازیکنان اجازه دهند پنج بازی به پایان برسد و سپس درباره مشکلات صحبت کنند.

نوری ادامه داد: قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی مأمور حاشیه‌سازی برای استقلال است، او چرا درباره پرسپولیس صحبت نمی‌کند؟ چرا زمانی که مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال بود درباره برداشت پول سهام حرفی نزد؟ نمی‌گویم اشتباه در دوران مدیران فعلی وجود ندارد ولی نه اینکه به یکباره در مسیر قهرمانی حاشیه ایجاد کنند. دشمنان استقلال کمین کرده‌اند تا این تیم قهرمان نشود. به همین دلیل از بازیکنان می‌خواهم با وجود اینکه حق دارند، کمی تحمل کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی