|

هانسی فلیک مشکل اساسی بارسلونا را پیدا کرد!

هانسی فلیک می داند که بارسلونا اگر مانند فصل قبل مصدوم بدهد، نمی تواند پیشرفت کند.

لینک کوتاه کپی شد

هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، پس از امضای قرارداد و آشنایی با باشگاه، ظهر همان روز راهی کشورش شد.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ قرار بر این است که سرمربی اواسط ژوئن برای ادامه برنامه ریزی فصل آینده بازگردد. زمانی که فلیک برگردد، مشخص می شود که بارسلونا تا چه حد می تواند در این تابستان در نقل و انتقالات فعال ظاهر شود و این به درک بهتر او از شرایط تیمش قبل از شروع فصل، کمک خواهد کرد.

شناخت قبلی هانسی فلیک از بارسلونا

به گزارش رلوو، مدیران بارسلونا که در طول مدت حضور فلیک در بارسلونا با او در ارتباط بودند، مجذوب ایده های فوتبالی هانسی فلیک و مدیریت باشگاه شدند. آنها از امضای قرارداد با او بسیار خوشحال هستند و به کسب موفقیت اطمینان دارند.

این سرمربی آلمانی سه ماه قبل در منچستر بود و آنجا با گواردیولا دیدار کرد. هانسی فلیک از مدتی قبل مشغول تماشای فیلم بازی های بارسلونا است تا نقاط ضعف و قدرت تیمش را بشناسد. او به مسئولان باشگاه اطلاع داد که با این بازیکنان می توانند برای کسب جام رقابت کند. 

بارسلونا به اندازه کافی عضلانی نیست! 

 فلیک با وجود اطمینان از توانایی های ترکیب فعلی بارسلونا، پس از تحلیل بخشی از فصل گذشته متوجه ضعف فیزیکی تیم شد و یکی از اهداف اصلی او، تقویت تیم در این بخش خواهد بود. فلیک باور دارد که بدن بازیکنان در فصل قبل، به اندازه کافی برای اجرای آن سبک بازی قوی نبود.

سرمربی آلمانی قرار است تعدادی از متخصصان تمرینی که خودش می شناسد را وارد باشگاه بارسلونا کند و همچنین تاکید کرده که امکانات بدنسازی تیم باید شامل سطح بالاترین تکنولوژی ممکن باشد. او قصد دارد همان کاری را با بازیکنان بارسا انجام دهد که روی بازیکنان بایرن مونیخ انجام داد و نتیجه آن شش گانه بود؛ خبرنگار بیلد می گوید که فلیک از بازیکنانش موجوداتی شبیه «موتور سیکلت» ساخته بود. 

هانسی فلیک در اولین روز خودش در بارسلونا سراغ مصدومان در حال ریکاوری رفته بود

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها