|

جام آفساید مبارک تیم پرسپولیس!

حسین حسینی کنایه سنگینی به قهرمانی پرسپولیس زد و قهرمانی آنها را به جام آفسایدها تشبیه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 حسین حسینی با کنایه به گل آفساید امروز پرسپولیس درباره قهرمانی آنها در لیگ امسال اظهار نظر کرد و اعتقاد داشت که در بازی‌های زیادی اتفاقات به سود آنها بوده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حسینی در ابتدا گفت: بازی را بردیم اما قهرمان نشدیم، به نظرم قهرمانی را از ما گرفتند، از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که همه جوره پای کار استقلال ایستادند، قرار داد کم کردند، اول فصل قرارداد کم کردیم، تنها تیمی هستیم که 50 درصد از قرارداد پارسال و امسالمان مانده، بازیکنان برای خوشحالی هواداران تلاش کردند و هیچ چیزی نگفتند.

کاپیتان استقلال با حمایت از نکونام گفت: جواد نکونام تنهایی مقابل خیلی از اتفاقات ایستاد و رهبر تیم بود، از لحاظ فنی 67 امتیاز گرفتیم، قهرمان واقعی لیگ ما هستیم، نکونام مقابل خیلی از مسائل بیرونی ایستاد، فکر می‌کنم اگر ایشان نبود تیم پنجم و ششم می‌شد.

او با کنایه به باشگاه پرسپولیس گفت: تبریک می‌گویم جام آفساید‌ها مبارکشان باشد، خوش باشند، شاید ده سال دیگر کسی یادش نیاید که این گل‌شان و خیلی گل‌های دیگر آفساید بود، همه می‌گویند پرسپولیس قهرمان شده و 10 جام آورده است، یک جام اسنپی به آنها هدیه دادند و همین مدلی بارها قهرمانشان کردند، خوش باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها