|

میزبانی حق پیکان است؛ مثل فصل قبل برابر پرسپولیس!

دبیر سازمان لیگ اعلام کرد میزبانی از استقلال حق باشگاه پیکان است.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا کشوری‌فرد درباره برگزاری هفته سی‌ام بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال به تسنیم گفت: هفته پایانی را مثل هفته‌ای که گذشت، به کمک رسانه‌ها و مسئولان پشت‌سر می‌گذاریم.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از ورزش سه؛ در این هفته به‌دلیل مشکل ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و قطع برق، بازی‌های همزمان دیدار شمس آذر ـ پرسپولیس و استقلال ـ گل‌گهر سیرجان با 20 دقیقه تأخیر آغاز شد. در هفته پایانی تلاش‌ می‌کنیم همه بازی‌ها را سر ساعت برگزار کنیم.

وی در مورد بحث تغییر ساعت بازی‌های هفته پایانی گفت: بله، ساعت بازی‌ها تغییر می‌کند و از طریق سازمان لیگ اعلام خواهیم کرد. دبیر سازمان لیگ در رابطه با تغییر ورزشگاه محل برگزاری دیدار تیم‌های پیکان و استقلال ابراز کرد: از قبل محل برگزاری این بازی ورزشگاه پاس قوامین بود. هفته گذشته نیز به یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بودم ورزشگاه میزبان، پاس قوامین است و قرار دیگری نداشتیم. میزبانی، حق پیکان است و نمی‌توانیم با توجه به شرایطی که وجود دارد، ورزشگاه را تغییر دهیم.

کشوری‌فرد در خصوص برگزاری دیدار سال گذشته پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به تسنیم گفت: بازی با درخواست پیکان به آزادی منتقل شد و الآن هم درخواست کنند ورزشگاه را تغییر می‌دهیم. جواب نامه استقلال برای برگزاری بازی در شهر دیگر را داده‌ایم. اگر سازمان لیگ از قبل اعلام می‌کرد که ممکن است بازی در محل دیگری برگزار شود، آن وقت می‌توانستیم تصمیم دیگری بگیریم اما وقتی هیچ صحبتی درباره تغییر ورزشگاه انجام نداده‌ایم، دلیلی ندارد که درباره آن حرف بزنیم.

وی در رابطه با تدارک سازمان لیگ برای برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه آزادی و پاس قوامین گفت: آمادگی برگزاری جشن در هر دو ورزشگاه را داریم، کارها انجام شده است و هیچ تفاوتی بین باشگاه‌ها قائل نخواهیم شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها