|

ماجرای اختلاف علی خسروی و استقلال؛ از تهدید به قتل تا استوری علیه یک دختر!

حواشی پیرامون علی خسروی و باشگاه استقلال به جاهای باریکی کشیده شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها فوتبال ایران درگیر حواشی بسیار زیادی است. از ماجرای پرونده فساد باشگاه صنعتی و مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گرفته تا جنجال های داوری، اما در این میان علی خسروی، عضو ارشد کمیته داوران به تنهایی توانسته بر میزان این جنجال ها و حواشی بیفزاید. اعضای استقلال هم بی خیال او نشده اند. بهزاد غلامپور به این داور قدیمی پیشنهاد داده بنشیند خانه و ظرف بشورد!. اما این همه اختلاف ریشه اش کجاست؟

همه چیز از استوری جنجالی علی خسروی آغاز شد. او شب قبل از بازی استقلال - نساجی مدعی شد تهدید به قتل شده است! بعد از مصاحبه‌ای که او درباره برخی افراد شاغل در فوتبال انجام داد، حملات علیه خسروی در شبکه های اجتماعی بالا رفت. خسروی با انتشار یک استوری از تهدید شدن به قتل خودش و خانواده اش پرده برداشت.

img_20240524_091824_178

علی خسروی حتی علیه آتیلا حجازی هم استوری گذاشت و کنایه سنگینی به سرپرست استقلال زد. آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، پس از توقف این تیم برابر نساجی به خبرنگاران گفته بود: «چه لزومی دارد عضو کمیته داوران روز بازی ما این هجمه را علیه تیم ما ایجاد کند؟ دلیلش را واقعا نمی‌فهمم که آقای خسروی روز بازی ما این صحبت‌ها را بکند؟»

114030_385

مصاحبه آتشین

علی خسروی پس این استوری در مراسم تشییع حسین خوشخوان درباره این اتفاقات گفت: «در فضای مجازی من را تهدید کردند که در مراسم تشییع حسین خوشخوان من را می‌کشند به خاطر این که من ثابت کردم داوران ما شیتیل بگیر نیستند. ما شیتیل‌بگیر نیستیم. شیتیل را آنها خواستند به ما بدهند ما نگرفتیم و آنها را از دفتر بیرون انداختیم و همه می‌دانند که چه کسانی هستند.

داوران ما در فوتبال از همه پاک تر هستند، از همه کمتر می گیرند و از همه بیشتر زحمت می کشند. به هر کسی شیتیل دادید عنوان کنید. در قانون جزا اول راشی (رشوه دهنده) را می گیرند بعد رشوه گیر را. این قدر به طرفداران خود نگویید به ما فحش بدهند من زیاد فحش خوردم، ۹۰ هزار تا فحش خوردم و هیچ چیزی عایدم نشد. تهدید کرده بودند که در این مراسم من را می کشند منتظر بودم، حتی بادیگارد هم ندارم هر کسی می خواهد من را بکشد بسم الله. منتطر هستم تا ببینم چه کسی می آید تا من را بکشد.»

خسروی علیه یک هوادار استقلال

قطعا عضو ارشد کمیته داوران باید پاسخگوی این باشد که چرا علیه یک هوادار خانم استقلال استوری گذاشته و صحبت هایی را علیه او مطرح کرده است. آیا خسروی یک هوادار است که جواب هوادار را می دهد؟ مشخص است که خسروی نمی داند در چه جایگاهی قرار دارد که اینگونه جنجال آفرین می شود. البته فعلا او از طرف کمیته اخلاق 20 روز از تمام فعالیت های فوتبالی محروم شده و باید دید او باز هم صحبتی می کند یا خیر.

7857585

ماجرای شیتیل بگیر

مشخص است که چرا علی خسروی با استقلال مشکل دارد. همه چیز به مصاحبه فرهاد مجیدی پس از بازی جام حذفی استقلال برابر نساجی برمی‌گردد. فرهاد در مصاحبه ای آتشین گفت: «داوری که در دهه ۸۰ شیتیل می‌گرفت، ارتقای مقام داشته است». اختلاف بعدی در روز سوم دی 1402 به اوج رسید. پس از دیدار استقلال و گل گهر در هفته چهاردهم لیگ که با نتیجه 1-1 مساوی شد،  نکونام در نشست خبری بعد از این بازی به گلی که گل گهر به ثمر رسانده بوده، اعتراض داشت و گفت: غیر از کارشناسان شیتیل‌بگیر که تکلیفشان مشخص است، سایر کارشناسان داوری می‌توانند در مورد صحنه های این بازی نظر بدهند.

پس این صحبت ها علی خسروی عضو ارشد کمیته داوران در مصاحبه ای و در اعتراض به حرف‌های نکونام گفت:

«این‌ها خودشان شیتیل‌بده بودند؛ آدم فرستادند که به ما شیتیل بدهند ما آن‌ها را بیرون انداختیم. در همین لیگ امسال بارها به ما پیشنهاد رشوه دادند اما به خاطر انسانیت و نجابت‌مان قبول نکردیم. آن‌ها حتی به مسئولان گفتند با ما همکاری کنید؛ فکر نکنید هر چیز که دلتان می‌خواهد می‌توانید بگویید. آقای سرمربی اگر تو شرف داری چرا در واتساپ به من زنگ می‌زنی؟ شهامت ندارید. چرا به واسطه‌هایتان می‌گویید در کافی‌شاپ قرار بگذارند؟ اگر ما شیتیل بگیر هستیم چرا اسم نمی‌برند؟ افرادی که چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کنند، خودشان شیتیل‌بده هستند.»

وقتی دادکان هم ضد خسروی بود

مشخص نیست کدام نهاد باید به این همه ادعا رسیدگی کند و تکلیف همه را روشن کند. اینکه حق با کیست را مردم مشخص نمی کنند. نهادی باید باشد تا حقایق را مشخص کند تا یاوه گویان دیگر چیزی برای گفتن نداشته باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • تاج کبیر ارسالی در

    اصلا حالش خوب نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها