|

پایان ماه عسل زاهدی در ژاپن؛ هر دو روز یک کارت قرمز

برای دومین بازی پیاپی شهاب زاهدی با دریافت کارت قرمز از ترکیب آویسپا فوکوکا بیرون رفت.

لینک کوتاه کپی شد

شهاب زاهدی یکی از مهم‌ترین نقل‌وانتقالات فوتبال ایران در بازار زمستانه را رقم زد و او که با قراردادی قرضی از زوریا لوهانسک اوکراین به پرسپولیس پیوسته بود، با پرداخت هزینه رضایت‌نامه‌اش از جمع سرخ‌پوشان پایتخت شد و برای کسب تجربه‌ای جدید به عضویت آویسپا فوکوکا در آمد تا در جی‌لیگ ژاپن به مسیر فوتبالی خود ادامه بدهد؛ آن‌هم در حالی‌که در نیم‌فصل نخست توانسته بود در قامت بهترین گلزن پرسپولیس کارش را پیش ببرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ ستاره ایرانی بعد از غیبت در 3 هفته ابتدایی فصل جدید جی‌لیگ ژاپن، کارش را در آویسپا فوکوکا با گل‌سازی آغاز کرد و سپس در 2 بازی پیاپی برای این تیم گل زد تا خیلی زود نامش در میان هواداران آویسپا بر سر زبان‌ها بیفتد. زاهدی بعد از ناکامی در گلزنی برابر ناگویا، موفق شد در 2 بازی پیاپی برابر هیروشیما و جوبیلو ایواتا، 3 بار گل بزند تا به فرم درخشان خود در تیم ژاپنی ادامه بدهد. شهاب زاهدی در ادامه مسیر خود در فوتبال ژاپن، دچار افت محسوسی شد و از فرم ایده‌آل روزهای نخست خود فاصله گرفت.

2 کارت قرمز در فاصله 4 روز!

زاهدی در 5 بازی اخیر آویسپا، تنها یک‌بار موفق به گلزنی شده و یک پاس گل هم در کارنامه او به چشم می‌آید تا در مجموع دوران حضورش در فوتبال ژاپن، در 12 مسابقه، 6 گل و 2 پاس گل در کارنامه‌اش نقش ببندد. او امروز (چهارشنبه) برای نخستین‌بار در جام حذفی ژاپن فرصت بازی پیدا کرد تا شمار بازی‌هایش به عدد 13 برسد اما نقطه تاریک کارنامه زاهدی، ناکامی دوباره او در گلزنی و اخراج مجددش از ترکیب آویسپا فوکوکا بود! زاهدی هفته گذشته در جی‌لیگ ژاپن مقابل سرزو اوزاکا در فاصله 30 دقیقه، 2 کارت زرد گرفت از زمین بازی اخراج شد و امروز هم این سناریو او برای در فاصله کمتر از یک دقیقه تکرار شد!

آویسپا فوکوکا در حالی در دور سوم جام حذفی ژاپن امروز با نتیجه 2 بر یک مغلوب کاشیوا ریسول شد که امید هواداران آویسپا به درخشش ستاره ایرانی تیم‌شان بود اما زاهدی 4 روز بعد از اخراج در جدال با سرزو اوزاکا، امروز هم در وقت‌های تلف‌شده جدال با کاشیوا، در فاصله کمتر از یک دقیقه با انجام 2 خطای غیرورزشی، 2 کارت زرد پیاپی گرفت و از زمین بازی اخراج شد تا رکورد عجیبی را به نام خود ثبت کرده و در فاصله 4 روز، 2 کارت قرمز دریافت کند!

تمدید چشم‌انتظاری‌ها برای گلزنی دوباره شهاب

ستاره ایرانی آویسپا فوکوکا آخرین‌بار در جدال با گامبا اوزاکا بود که موفق به گلزنی برای تیمش شد و در فاصله 19 روز اخیر، زاهدی در 5 مسابقه برای آویسپا در جی‌لیگ و جام حذفی ژاپن به میدان رفته اما با این وجود، ناکام در گلزنی برای تیمش بوده است. از ابتدا پیوستن شهاب زاهدی به تیم ژاپنی، این بدترین فرم ستاره ایرانی است و نکته مهم اینکه او به دلیل محرومیت دیدار بعدی آویسپا فوکوکا هم حضور نخواهد داشت و به نظر می‌رسد برای بازگشت به فرم ایده‌آل و روزهای شیرین، زاهدی کار سختی را در پیش دارد. با توجه به ناکامی در مسابقه امروز، شهاب زاهدی در مجموع 13 حضورش در ترکیب آویسپا فوکوکا توانسته 6 گل بزند و 2 پاس گل هم در کارنامه او دیده می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها