|

ستاره پرسپولیس به روزهای اوج برمی‌گردد؟

ستاره سال‌های اخیر تیم پرسپولیس فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

لینک کوتاه کپی شد

تمرینات پرسپولیس برای بازی جام حذفی با آلومینیوم در اراک و سپس ادامه مسابقات لیگ و بازی حساس با سپاهان در حال پیگیری است و بازیکنان تلاش می‌کنند با حفظ آمادگی، خودشان را به ترکیب اصلی پرسپولیس برسانند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ یکی از بازیکنانی که به شدت مشغول تلاش است تا به ترکیب اصلی برگردد وحید امیری است. او تقریبا در همه فصولی که برای پرسپولیس بازی کرده است جزو ستاره‌ها و موثرهای این تیم بوده است.

اما در لیگ بیست و سوم اوضاع برای وحید اصلا خوب پیش نرفت. او در همان اوایل فصل در بازی رفت با النصر عربستان در ورزشگاه آزادی دچار مصدومیت شد. مصدومیتی که بیشتر از حد معمول به درازا کشید.

اما اتفاق عجیب این بود که امیری پس از رفع مصدومیتش در بازی برگشت با استقلال تاجیکستان برای دقایقی به زمین آمد تا کم‌کم خودش را برای بازی‌های 90 دقیقه‌ای آماده کند. اما پس از چند دقیقه بازی دوباره مصدوم شد.

امیری که بخش عمده‌ای از نیم‌فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داده بود امید داشت با شروع نیم‌فصل دوم دوباره جایگاهش را در ترکیب اصلی پیدا کند. اما پرسپولیس در نقل و انتقالات بازیکنی را خرید که حالا ستاره این تیم محسوب می‌شود و نمی‌توان او را که هم‌پست امیری است بیرون گذاشت.

اوستون اورونوف در پست وینگر چپ بازی ‌کند و به قدری خوب و موثر ظاهر شده است که کمتر کسی متوجه غیبت طولانی مدت امیری در ترکیب اصلی پرسپولیس شده است. در این بین آمادگی مهدی ترابی و امید عالیشاه هم مزید بر علت شده و امیری مدت‌هاست بازی را از روی نیمکت شروع می‌کند.

حالا اما عالیشاه مصدوم است و مشخص نیست چه زمانی بتواند به تیم برگردد. شاید این اتفاق باعث شود امیری فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی پیدا کند و دوباره توانایی‌های خودش را به یاد هواداران پرسپولیس بیاورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی