|

پرسپولیس رکورد استقلال را می زند؟

پرسپولیس در صورت قهرمانی جام حذفی می‌تواند از رقیب دیرینه‌اش در این رقابت‌ها پیشی بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

با قهرمانی سال گذشته پرسپولیس در جام حذفی که موفق شد در فینال استقلال را شکست دهد تعداد قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های فوق به هفت برسد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پیش از آن استقلال با هفت عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها پرافتخارترین تیم جام حذفی بود اما پرسپولیس با قهرمانی فصل قبل تعداد جام‌هایش در رقابت‌های حذفی را به 7 برساند و با عناوین قهرمانی رقیب دیرینه‌اش برابری کرد.

حالا و با حذف استقلال از رقابت‌های جام حذفی فصل جاری و باقی ماندن پرسپولیس در جدول این رقابت‌ها سرخ‌ها شانس این را خواهند داشت که به هشتمین عنوان قهرمانی خود در جام حذفی فکر کنند که در صورت رسیدن به این عنوان، همزمان با در اختیار داشتن عنوان پرافتخارترین تیم لیگ سراسری و لیگ برتر می‌توانند در این جام نیز بدون شریک عنوان پرافتخارترین را داشته باشند.

البته پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کار بسیار سختی برای عبور از تیم آلومینیوم اراک دارد و برای رسیدن به جام قهرمانی باید چهار حریف دشوار را از پیش رو بردارد.

از بین قهرمان‌های جام حذفی در سال‌های گذشته همچنان تیم‌های سپاهان، ذوب آهن، تراکتور، ملوان و فجرسپاسی در جدول این رقابت‌ها باقی‌مانده‌اند که در مرحله یک هشتم نهایی یکی از بین تراکتور و ذوب‌آهن حذف خواهد شد.

بعد از پرسپولیس و استقلال که هفت بار قهرمان جام حذفی شده‌اند سپاهان با چهار عنوان قهرمانی در رده دوم پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها قرار دارد.

البته تعداد فینال‌هایی که استقلال در آنها حضور داشته به مراتب بیشتر از پرسپولیس است اما در رقابت‌های حذفی مقام نایب قهرمانی وجود ندارد و برای مقایسه پرافتخارترین تیم‌ها تنها مقام قهرمانی و جام به حساب می‌آید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی