|

(عکس) استوری زیبای کامران قاسم‌پور برای رقیب همیشگی اش

کامران قاسمپور به ناکامی کاکس در راه رسیدن به المپیک واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به جز ناکامی دیوید تیلور در مسابقات انتخابی کشتی آمریکا و عدم حضور او در المپیک یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث تعجب همگان شد عملکرد فوق العاده ضعیف یکی دیگر از اسطوره‌های کشتی این کشور یعنی جیدن کاکس بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کاکس با دو مدال طلای جهان و یک برنز المپیک در رقابت‌های انتخابی کشتی آمریکا برای رسیدن به پاریس حتی نتوانست به دیدار فینال راه پیدا کند و ناکام بزرگ این مسابقات لقب گرفت. او بعد از این ناکامی نیز به شکل رسمی از دنیای کشتی خداحافظی کرد تا پایان غم انگیزی برایش رقم بخورد.

جیدن کاکس در سال‌های اخیر رقیب اصلی ستاره کشتی ایران یعنی کامران قاسم‌پور بود و در دو فینال مسابقات جهانی نیز برابر این ایرانی شکست خورد. در همین راستا قاسمپور با یک استوری واکنشی احساسی به خداحافظی کاکس داشته است. او در پیامی نوشت: "ما لحظات خوب و بدی را با هم تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک مرد واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. تو یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که من با او رقابت کردم. به خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جایی باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن. "

(عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی