|

این ستاره پرسپولیسی ها را پشیمان کرد!

شهاب زاهدی به درخشش در لیگ کره ادامه می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

آویسپا فوکوئوکا با درخشش خیره‌کننده شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی خود، در دقایق پایانی بازی از شکست مقابل جوبیلو ایواتا نجات یافت و به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در چارچوب هفته نهم جی لیگ ژاپن که امروز (شنبه) برگزار شد، دو تیم آویسپا فوکوئوکا و جوبیلو ایواتا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید.

شهاب زاهدی، ستاره ایرانی آویسپا، در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و با عملکردی فوق‌العاده، نقش ناجی تیمش را ایفا کرد. زاهدی که در این فصل عملکردی درخشان داشته، در این بازی نیز دو گل حیاتی برای تیمش به ثمر رساند.

در حالی که آویسپا تا دقیقه 60 با نتیجه 2-0 از حریف خود عقب بود، زاهدی در دقیقه 60 با یک ضربه دقیق از داخل محوطه جریمه، گل اول خود را به ثمر رساند و اختلاف را به حداقل رساند.

اما هنرنمایی زاهدی به همین جا ختم نشد و او در دقیقه 78 با یک حرکت انفرادی تماشایی و دریبلینگ دیدنی مدافعان حریف، گل دوم خود و تساوی را برای آویسپا به ثمر رساند.

با این دو گل، زاهدی به طور کامل درخشش خود در این بازی را به رخ کشید و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او در این فصل 8 گل برای آویسپا به ثمر رسانده و به یکی از بهترین گلزنان جی لیگ تبدیل شده است.

آویسپا با این تساوی، 11 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول رده بندی جی لیگ قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی