|

کنایه سعید دقیقی به استقلال!

سرمربی شمس آذر از قضاوت وحید کاظمی در بازی این تیم مقابل استقلال انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سعید دقیقی پس از شکست شمس آذر مقابل استقلال با تشکر از حضور پرشور تماشاگران قزوینی در ورزشگاه آزادی، گفت: بازی سنگین و سختی بود. استقلال یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشت و در نیمه اول ما بد بودیم. در نیمه اول هیچ نقطه مشترکی با شمس آذر همیشگی نداشتیم و بین نیمه با تندی با بازیکنان برخورد کردم و خواهان تغییر روند عملکردشان شدم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سرمربی شمس آذر افزود:

در ابتدای نیمه دوم هم خوب نبودیم و گل دوم و سوم را خوردیم. با این حال در دقایقی که خوب بودیم ۲ گل زدیم و شانس زدن گل سوم را هم داشتیم.

وی درباره پنالتی که به نفع استقلال اعلام شد، یادآور شد:

کاظمی یکی از داوران خوب است اما قطعا می‌گویم که اصلا پنالتی رخ نداد. در چند صحنه دیگر هم اشتباهاتی صورت گرفت. اگر پنالتی بود که باید اخراج می‌کرد اما در لحظه آخر هم بازیکن ما شارژ شد که باید پنالتی اعلام می‌شد. قضاوت خوبی را شاهد نبودیم و امیدوارم این داور خوب ما در ادامه شرایط خوبی را دنبال کند و قضاوت‌های خوبی داشته باشد.

سعید دقیقی درباره بازی پر فراز و نشیب شمس‌آذر در این دیدار، اضافه کرد:

نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم خوب بودیم. در صحنه گل سوم ما روی دروازه حریف بودیم اما زیر فشار گل سوم را خوردیم. در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم. تغییراتی که داشتیم جواب داد. فوتبال شل گرفتن و نگرفتن نیست. شاید تاکتیکی که در نظر گرفتم نتیجه نداد و تغییراتی خصوصا در سمت چپ دادیم. در نیمه دوم بازی برتری داشتیم و توانستیم به گل هم برسیم.

وی درباره بازی دفاعی تیمش برابر استقلال افزود:

تیم‌هایی آمدند و دفاعی بازی کردند و نتیجه گرفتند. روز گذشته هم که صحبت کردم گفتم دنبال بازی باکیفیت هستیم. بازی خوبی نکردیم اما در نیمه دوم خوب بودیم. دیگر رتبه ششم یا هفتم فرقی برای ما ندارد و هدف اصلی ما حفظ تیم و بازی باکیفیت بود. موضوع مهم برای من این است که هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند بازی خوبی را ببینند و از تماشای آن لذت ببرند.

سعید دقیقی با انتقاد دوباره از داور مسابقه، ادامه داد: داوری اشتباهات متعددی داشت.

البته اشتباه سهوی است اما در این جو شاید تیمی که زیر فشار اشتباهات سهوی قرار گیرد با مشکل مواجه شود. بعد از اوت و کرنر مسلما بازیکنان جوانی که اول راه هستند با مشکل مواجه می‌شوند. داور و خبرنگار ضعیف‌ترین قشر فوتبال هستند و نیازمند حمایت اما اشتباهات سهوی باعث شد تا شمس‌آذر زیر فشار قرار بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی