|

خلاصه بازی پرسپولیس ملوان جمعه 24 فروردین+ ویدیو

پرسپولیس در آخرین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان تیم خوب و قبراق ملوان بود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیدار حساس پرسپولیس و ملوان در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که هر دو تیم در سودای کسب سه امتیاز حفظ جایگاه شان در جدول رده بندی هستند.

photo_2024-04-12_19-33-16

گل اول پرسپولیس به ملوان

عیسی آل کثیر که در نیمه اول بازی ضعیفی ارائه کرد موفق شد در دقایق ابتدایی نیمه دوم گلزن تیمش لقب بگیرد. ارسال امید عالیشاه از سمت راست با ضربه سر مهاجم شماره 72 دور از دستان حبیب فرعباسی وارد دروازه ملوان شد.

لحظات حساس بازی پرسپولیس ملوان

دقیقه 5+90/ ملوان باز هم تلاش کرد بازی را مساوی کند، اما این بار محمدرضا سلیمانی ناکام ماند و مدافعان پرسپولیس، توپ را دور کردند.

دقیقه 2+90/ ملوان فشار زیادی آورد و مجید عیدی می‌توانست بازی را مساوی کند، اما ضربه زمینی او از داخل محوطه جریمه را مدافعان سرخ‌پوش برگرداندند.

دقیقه 1+90/ پیام حیدری یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس را از کنار زمین اخراج کرد.

دقیقه 83/ امید عالیشاه از زمین بیرون رفت و بازوبند کاپیتانی را بر بازوی وحید امیری بست.

دقیقه 76/ کرنر ارسالی از سمت راست را امیررضا رفیعی مشت کرد و به اوت فرستاد.

دقیقه 69/ امید عالیشاه با تکلی محکم، محمد عمری را پشت محوطه جریمه سرنگون کرد. داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت، ولی مهدی تارتار به شدت نسبت به تصمیم پیام حیدری معترض و معتقد به پنالتی بود.

دقیقه 59/ شوت محکم ابوذر صفرزاده با پای چپ از پشت محوطه جریمه را امیررضا رفیعی به کرنر فرستاد.

دقیقه 58/ میلاد سرلک و محمد عمری دو بازیکن پیشین پرسپولیس که برای گذراندن دوره خدمت سربازی به ملوان پیوستند، وارد زمین شدند.

دقیقه 43/ پاس عمقی از ترابی به داخل محوطه جریمه؛ عالیشاه با یک حرکت بدن، دو بازیکن را جا گذاشت و ضربه‌اش را هم زد که فرعباسی به زیبایی مانع شد و توپ را برگشت داد.

دقیقه 36/ ارسال دانیال اسماعیلی فر از سمت راست خوب نبود و در اختیار دروازه‌بان ملوان قرار گرفت.

دقیقه 26/ اورونوف لایی زیبایی انداخت و پاس رو به بیرونی داد. ضربه حسین کنعانی زادگان به مدافعان برخورد کرد و مقابل گئورگی گولسیانی افتاد، اما مدافع گرجستانی از فاصله‌ای نزدیک توپ را به آسمان کوبید.

دقیقه 24/ مهدی ترابی بعد از دریبلی زیبا، پاسی عمقی به امید عالیشاه داد، ولی مجید عیدی با تکلی به‌موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 17/ اولین موقعیت جدی را اوستون اورونوف رقم زد. هافبک ازبکستانی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و ضربه‌ای بین پاس و شوت زد که حبیب فرعباسی در اختیار گرفت.

دقیقه 10/ بازی هیچ صحنه خاصی نداشته و صرفا پرسپولیس بیشتر مالک توپ بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی