|

برادر منتظر محمد منتظر اوکی محرم

مصطفی محمد هنوز نتوانسته اعتماد محرم نویدکیا برای بازی کردن را جلب کند و حتی یک دقیقه هم برای نارنجی‌ها به میدان نرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی محمد تا اینجای فصل حتی یک دقیقه هم برای مس رفسنجان بازی نکرده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، مصطفی محمد برادر منتظر محمد ستاره قرضی استقلال به مسی‌هاست که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع نارنجی‌ها پیوست. 

بازیکنی که شاید عملکرد درخشان برادر وی در لیگ برتر، باعث تمایل مس به خرید او شد ولی این خرید تا به الان سودی برای رفسنجانی‌ها نداشته است.

مصطفی محمد ۲۶ ساله که دو سال از منتظر بزرگتر است و در دفاع راست بازی می‌کند، از زمان پیوستن به مس رفسنجان فقط در تمرینات این تیم شرکت داشته و هنوز نتوانسته اعتماد محرم نویدکیا برای بازی کردن را جلب کند و حتی یک دقیقه هم برای نارنجی‌ها به میدان نرفته است.

این در حالی است که فقط هشت هفته تا پایان فصل زمان باقی مانده و باید دید این بازیکن که سابقه بازی برای تیم‌های الزورا، نیروی هوایی و الشرطه عراق را هم دارد، می‌تواند در ادامه فصل برای تیم خود مثمر ثمر واقع شود یا نه.

در واقع مسی ها کیفیت منتظر محمد را دیدند و برادرش را پسندیدند. البته مصطفی، در عراق بازیکن خوبی بود و حتی در مقطعی یکی از گزینه های استقلال در نقل و انتقالات بود اما در نهایت به استقلال نپیوست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی