|

جانشین کلوپ در لیورپول تقریبا مشخص شد

آموریم - لیورپول؛ علاقه دو طرفه‌ای که به زودی منجر به امضای قرارداد نهایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

لیورپول با روبن آموریم به توافق شفاهی دست پیدا کرده و فاصله چندانی تا امضای قرارداد با این سرمربی 39 ساله ندارد. آموریم خود نیز از در دست گرفتن هدایت لیورپول استقبال می‌کند و سایر پیشنهادهای دریافتی را نادیده گرفته‌است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ بر اساس توافق دو طرف، انتظار می‌رود آموریم قراردادی سه ساله تا 2027 با لیورپول امضا کند. البته که سرخ‌پوشان آنفیلد هنوز راه درازی برای استخدام آموریم در پیش دارند و باید با باشگاه مالک این سرمربی یعنی اسپورتینگ لیسبون نیز به توافق نهایی دست پیدا کنند؛ به عبارت دیگر، احتمال عدم توافق و منتفی شدن پیوستن آموریم به لیورپول هم‌چنان وجود دارد.

آموریم از کدام باشگاه‌ها پیشنهاد داشت؟

علاوه بر لیورپول، چند باشگاه مطرح اروپایی دیگر از جمله بایرن مونیخ، بارسلونا و حتی چلسی به استخدام آموریم علاقه داشتند. دکو به عنوان مدیرورزشی بارسلونا از امضای قرارداد با آموریم استقبال می‌کرد اما این انتقال در نهایت منتفی شد. بایرن مونیخ نیز سرمربی پرتغالی را در لیست خود برای جایگزینی با توماس توخل قرار داده بود اما این علاقه هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت. چلسی نیز پس از ناامیدشدن از عملکرد مائوریسیو پوچتینو، تماس‌هایی را با نمایندگان آموریم برقرار کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی