|

(عکس) ترفند عجیب دروازه‌بان منچستریونایتد جنجالی شد!

اونانا گلر منچستریونایتد توپگیری های درخشانی در تساوی تیمش و لیورپول در لیگ انگلیس داشت اما استفاده او از وازلین، تماشاگران را متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اونانا در جریان بازی چندین بار به دستکش هایش، مرطوب کننده وازلین مالید که هواداران از تصمیم او شگفت زده شدند هر چند که در گذشته نیز برخی دروازه بان ها از این روش استفاده کرده بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ ملی پوش کامرونی با نمایش درخشانش توانست جلوی موقعیت های پرشمار لیورپول را بگیرد و دو امتیاز را از این تیم برباید. لیورپول 28 شوت در اولدترافورد زد و در نهایت با پنالتی محمد صلاح در دقایق پایانی توانست از شکست فرار کند و به یک امتیاز راضی شود.

حالا دلیل استفاده اونانا از وازلین روی دستکش هایش مشخص شده است. در حقیقت هوای بارانی و مرطوب شهر منچستر باعث شد تا این دروازه بان از این روش استفاده کند تا مانع از سر خوردن توپ از دستش شود. 

شاید برخی تصور کنند که استفاده از وازلین باعث می شود که توپ بیشتر سر بخورد اما بن فاستر دروازه بان سابق یونایتد در این باره توضیح داده است:" توضیحش سخت است اما وقتی که در تمرین باشیم، می توانم به شما بگویم که کدام دروازه بان از وازلین روی دستکش هایش استفاده کرده چرا که این کار، شانس گیر کردن توپ و عبور نکردنش از دستکش را بیشتر می کند و به آن جهت می دهد. یادم است که وقتی جو هارت در جام جهانی 2014 ، وازلین به دستکش هایش مالید گفت که "عجب، این کار باعث تغییر همه چیز می شود!"

4141141

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی